14 yıl önce
Kontrat filmine yorum yazdı:
john cusack ın izlediğim tek kötü filmi.
Edison filmine yorum yazdı:
şu oyuncu kadrosundna böyle bir film çıkması gerçekten şaşırtıcı.
Örümceğin Maskesi filmine yorum yazdı:
Örümcekle ilgili çok sayıda korku filmleri vardır ama bu en iyisiydi.
Derin Darbe filmine yorum yazdı:
Bu filmi nedense beğenmedim.Bi arkadaşımın en sevdiği film oldugu için izlemiştim.
Kızları Öp filmine yorum yazdı:
İsminden dolayı önyargınız olmasın gayet iyi bir filmdi zamanında tv de verirlerdi.
İhtiyarlara Yer Yok filmine yorum yazdı:
coen kardeşlerin ağır filmlerindne biri fakat başarılı