14 yıl önce
25. Saat filmine yorum yazdı:
başarılı bir drama. edward çok iyiyydi
Dövüş Kulübü filmine yorum yazdı:
Ben ne yazarsam yazayım bu filmin iyi yada kötü oldugu gerçeğini değiştiremem şahsi fikrim ; beğenmedim.Bu filmden çok daha iyi pskolojik yapımlar izledim. şimdi birileri çıkıp bana küfredecek muhtemelen ?
Geçmişin Gölgesinde filmine yorum yazdı:
senaryo oyunculuk bu filme söylecek söz yok gerçekten
Herkes Seni Seviyorum Der filmine yorum yazdı:
woody allen in yazdığı ve yönettiği pek bilinmeyen diğer sinema sitelerinde de popüleritesi az olan hoş bir film.
John Rambo filmine yorum yazdı:
stallone yönetmen olarakta çok başarılı birisi gerçekten bu filmi gecen tv de 2. kez izledim muhteşem bir aksiyon.
Rocky Balboa filmine yorum yazdı:
stallonenin yönettiği ve yazdığı yıllar sonra gelen serinin şanına yakışır bir filmdi.
Günışığı filmine yorum yazdı:
muhteşem bir filmdir.gerçekçidir.Çok para harcanmış bellki bana göre stallonenin diğer abartı filmlerinin yanında en iyi filmlerinden biri budur.
Suikastçi filmine yorum yazdı:
a. banderasın stalloneyi pusuda beklediği ve sonrasında olanlar bu 2 suikastçinin EN İYİ suikastçi olma rekabeti falan çok iyiydi.
Yargıç filmine yorum yazdı:
bir çizgiroman uyarlaması şimdi izleyince komik geliyor fakat ben yıllar önce izlediğimde beğenmiştim.