14 yıl önce
Rambo: İlk Kan filmine yorum yazdı:
rambo serisinin ilk filmi.Bir uçurum sahnesi vardır halen hafızalarımda.
Rambo: İlk Kan filmine yorum yazdı:
rambo serisinin ilk filmi.Bir uçurum sahnesi vardır halen hafızalarımda.
Rocky II filmine yorum yazdı:
birçok sahnesi hala aklımdadır.duygusal anlamda etkileyici sahnelere sahip
Rocky filmine yorum yazdı:
serinin ilk filmi efsane zaten. hemde konusu bakımından anlamlı.
Çok Özel Haber filmine yorum yazdı:
vay be bu filme kimsecikler yorum yapmamış gerçekten çok ilginç. Mutlaka izleyin bu filmi.
Hızlı ve Öfkeli 4 filmine yorum yazdı:
bence 2. film ile birlikte serinin en iyi filmidir.
Hızlı ve Öfkeli filmine yorum yazdı:
serinin ilk filmi çok sevmiştim ama sonradan nedense hızlı ve öfkeliye olan heyecanım bitti.özellikle 3. film resmen beni seriden sogutu.
The Frozen filmine yorum yazdı:
çok kısır bir senaryo.Film fena değil fakat bi yerden sonra bayıyor.Vasat.
Kaçaklar filmine yorum yazdı:
komedi ve aksiyonun bir arada oldugu fena olmayan bir film devamıda gelecektir
Son Oyun filmine yorum yazdı:
film fena değildi morgan freeman ın cool tavırları falan çok iyiydi