14 yıl önce
Aşk Doktoru filmine yorum yazdı:
terzi kendi söküğünü dikemez dicem ne alaka diceksiniz :))
Aşk Doktoru filmine yorum yazdı:
terzi kendi söküğünü dikemez dicem ne alaka diceksiniz :))
Vahşi Vahşi Batı filmine yorum yazdı:
en kötü filmler sıralamasına girsede ben beğenmiştim.
Devlet Düşmanı filmine yorum yazdı:
tony scot'un en başarılşı filmleridnen biri.sıradışı bir aksiyon.
Siyah Giyen Adamlar filmine yorum yazdı:
oldum olası seviyorum bu seriyi.İlk tabi çok iyi.
Kurtuluş Günü filmine yorum yazdı:
roland emeric in kaliteli filmlerinden biri bana göre. özellikle duygusal anlamda da etkileyen sahneleri mevcut.
Bad Boys filmine yorum yazdı:
sevdiğim film serilerinden biri hem eğlenceli hem aksiyonu iyi