14 yıl önce
Kaos filmine yorum yazdı:
mükemmel bir film.akıllıca işkenmiş sahneleri muvcut. son bölümleri şaşırtıyor. bana göre wesley snipes in en iyi filmidir.
Kaos filmine yorum yazdı:
mükemmel bir film.akıllıca işkenmiş sahneleri muvcut. son bölümleri şaşırtıyor. bana göre wesley snipes in en iyi filmidir.
Blade: Trinity filmine yorum yazdı:
david goyer yönetmenliğinde gayet iyi bir film.drakulayı daha ürkütücü ve güçlü olarak gösterselerdi daha heyecanlı olurdu sanki.
Blade 2 filmine yorum yazdı:
bana göre serinin en heyecanlı filmi bu filmdi. bu filmi birkaç defa izledim.
Bıçağın İki Yüzü filmine yorum yazdı:
serinin ilk filmi bana göre güzel ama 2. ve 3. filme göre kötü.
Game of Death filmine yorum yazdı:
berbat tv filmlerinden biri.wesleyin son zamanlarda ele avuca gelir bir filmi kalmadı cidden.
Tetikçi filmine yorum yazdı:
tv de izlemiştim sıradan bir filmdi fakat yinede izletiyor.
Düşme Noktası filmine yorum yazdı:
sıradan bir film fakat izlettiriyor filmin havadaki sahneleride güzeldi.
Beyazlar Beceremez filmine yorum yazdı:
film fena değil bu 2 oyuncunun birde para treni adlı filmini izleyin