14 yıl önce
Arthur filmine yorum yazdı:
Oyuncu kadrosuna aldanırsanız hayal kırıklığı olabilir. Afişi ve türü itibariyle keyifli bir film bekliyordum.Bu açıdan başarısızdı.Yinede izlenebilir.
Arthur filmine yorum yazdı:
Oyuncu kadrosuna aldanırsanız hayal kırıklığı olabilir. Afişi ve türü itibariyle keyifli bir film bekliyordum.Bu açıdan başarısızdı.Yinede izlenebilir.
Hayalet Sevgililerim filmine yorum yazdı:
Bazen eğlendiren bazen sıkıcı bir hal alan genel olarak ortalarda dolaşan izlenebilir bir film.
Juno filmine yorum yazdı:
Türk kültürüne, aile yaşantılarına ters gelsede filmi izlerken sıkılmadım. Tabiki yadırgadım ama bu tip şeyler olamaz gibi bir durum yok. Ben tavsiye ederim. Anlamlıydı...
Elektra filmine yorum yazdı:
Film eleştirildiği kadar kötü değil fakat diğer çizgi roman uyarlamalarına göre biraz durgun olmuş. Sonlara doğru hareketlenme artıyor ama türünün gerisinde kalıyor. Yinede Jennifer için izlenmeli.
Keşke 30 Olsam filmine yorum yazdı:
keyifle izlenebilecek bir film. Televizyonda görmüştüm pek benim türüm olmasa da Jennifer Garner in filmi olduğunu bildiğim için izlemiştim.
Keşke 30 Olsam filmine yorum yazdı:
keyifle izlenebilecek bir film. Televizyonda görmüştüm pek benim türüm olmasa da Jennifer Garner in filmi olduğunu bildiğim için izlemiştim.
Sıkıysa Yakala filmine yorum yazdı:
bir biyografi filmiymiş :) gerçekten güzeldi. tavsiye ederim ...
Bay Şeşibeş filmine yorum yazdı:
biraz saçmaydı ama eğlenceliydi. Komedi arayanlar sevecektir.
Çelik Adam filmine yorum yazdı:
hayalet sürücü 2 nin senaristleri david goyer ve nolan iş birliğini hepimiz biliriz. kara şovalye serisinide beraber yazdılar. Bu filmden çok umutluyum bundan dolayı.
Prestij filmine yorum yazdı:
Nolan ın en iyi filmidir bana göre. hatta tüm zamanların en iyi filmlerinden biir oldugunu düşünüyorum