14 yıl önce
Madagaskar filmine yorum yazdı:
animasyon sevmesemde bunu seviyorum tavsiye ederim.
Şansa Bak filmine yorum yazdı:
josep i severim ama kaşlarını aldırmadıgı için yadırgamıştım. Onun dışında güzel filmdi.
Başlangıç filmine yorum yazdı:
Nolan ın başyapıtlarından biri.Matrıxle kıyaslanması çok saçma ama. Çünkü matrıx ın yanına bile yaklaşamaz. Ama izlediğim en iyi filmlerden biri.
Senden Nefret Etmemin 10 Sebebi filmine yorum yazdı:
süper bir romantik komedi türü sevmeseniz bile izleyin derim.
Korku Bayramı: 20 Yıl Sonra filmine yorum yazdı:
eskilerden beni etkileyen filmlerden biriydi.Şuan izlesem nasıl bir his bırakır bende bilmiyorum.
Sherlock Holmes filmine yorum yazdı:
alan poenin eserlerinden etkilenilmiş bu hikayede.gerçekten mükemmel.
Katil Doğanlar filmine yorum yazdı:
tarantinnun yazıgı oliver stonenin yönettiği şaheser.