14 yıl önce
Kapışma filmine yorum yazdı:
filmdeki dilaloglar güzel olsada sanki bir şeyler eksikti. Bazı bölümleri çok komikti.
Kapışma filmine yorum yazdı:
filmdeki dilaloglar güzel olsada sanki bir şeyler eksikti. Bazı bölümleri çok komikti.
Tibet'te Yedi Yıl filmine yorum yazdı:
sanırım bu film bazı ülkelerde yasaklanmıştı. Benim için bir önemi yok film çok başarılıydı.
12 Maymun filmine yorum yazdı:
her bakımdan kült olmuş filmlerden biri. Kimisi çok begeniyor kimisi hiç begenmiyor.
Yedi filmine yorum yazdı:
Kült filmler listelerinde görebileceğiniz bir filmdir. Muhteşem bir senaryo, Katilin tarzı, İpucları ve olayların gelişimi, sırası gibi bir çok yanıyla farklı yanı olan gizemli, sürükleyici bir gerilim filmi. Filmin finali çok sarsıcı olsa da burda bir hata yapılmıştır. Yedi Ölümcül günahtan bahsediliyor ve filmde bu günahları işleyenler öldürülüyordu. Fakat filmin finali bu durumla çelişiyordu. Brad Pitt in günahının bedelini kim ödüyor sizce ? (Finalde göreceksiniz). Filmin konusuna bakıldığında aslında O döneme kadar bu türde böylesi bir film yapılmamış olsa da Edgar Alan Poe gibi bir gerilim yazarını tanıdıktan sonra aslında onun eserlerinden esinlendiğini görebilirsiniz. Muhteşem kurgu, senaryo, atmosfer, Oyunculuk ve final. David Fincher in en iyi filmlerinden biri ve benim izlediğim İlk David Ficher filmidir. Vermek istediği mesajı heralde herkes almıştır. Balyozla kafamıza vurmuş kadar oldu anlatmak için. ''Her sokak köşesinde, her evde, ... DevamıKült filmler listelerinde görebileceğiniz bir filmdir. Muhteşem bir senaryo, Katilin tarzı, İpucları ve olayların gelişimi, sırası gibi bir çok yanıyla farklı yanı olan gizemli, sürükleyici bir gerilim filmi. Filmin finali çok sarsıcı olsa da burda bir hata yapılmıştır. Yedi Ölümcül günahtan bahsediliyor ve filmde bu günahları işleyenler öldürülüyordu. Fakat filmin finali bu durumla çelişiyordu. Brad Pitt in günahının bedelini kim ödüyor sizce ? (Finalde göreceksiniz). Filmin konusuna bakıldığında aslında O döneme kadar bu türde böylesi bir film yapılmamış olsa da Edgar Alan Poe gibi bir gerilim yazarını tanıdıktan sonra aslında onun eserlerinden esinlendiğini görebilirsiniz. Muhteşem kurgu, senaryo, atmosfer, Oyunculuk ve final. David Fincher in en iyi filmlerinden biri ve benim izlediğim İlk David Ficher filmidir. Vermek istediği mesajı heralde herkes almıştır. Balyozla kafamıza vurmuş kadar oldu anlatmak için. ''Her sokak köşesinde, her evde, ölümcül bir günah görüyoruz ve hoşgörüyoruz. Hoşgörüyoruz çünkü sıradan, çünkü olağan. Sabah, öğle ve akşam hoşgörüyoruz. Hayır, artık olmaz. Ben örnek oluyorum ve yaptığım şey artacak, incelenecek. Sonsuza dek.'' 10/ 8.0
Vampirle Görüşme filmine yorum yazdı:
ya bu filmi nedense beğenmemiştim. ama bu kötü oldugu anlamına gelmiyor belkide o gün film izleme günümde değildim.
Kalifornia filmine yorum yazdı:
brad oynamasına rağmen pek bilinmeyen başarılı filmlerden biri.
Kazanma Sanatı filmine yorum yazdı:
Tamam konu güzel ama film sıkıcı be kardeşim. Bu puanı nasıl almış ki. Brad pitt var diye şişirmişler sanki.
The Sitter filmine yorum yazdı:
fena değildi ben beğendim. İlginçtir yeni sayılabilecek bir film olmasına rağmen televizyonda yayınlandı.
Anneme Dokunma! filmine yorum yazdı:
jonah hill yapma bunu bana. Afiş güzel isim güzel film vasat.