14 yıl önce
Çılgın Çocuklar filmine yorum yazdı:
Robert rodrigez ocuklar için yaptığı gereksiz bir seridir. ilk filmi neyse de bu neydi yahu. kendi kariyerine böyle filmler eklemesi düşündürücü
Çılgın Çocuklar filmine yorum yazdı:
Robert rodrigez ocuklar için yaptığı gereksiz bir seridir. ilk filmi neyse de bu neydi yahu. kendi kariyerine böyle filmler eklemesi düşündürücü
Zorro Efsanesi filmine yorum yazdı:
maskeli kahraman zorro kadrosunda önemli oyuncuları bulunduran benim için unutulmaz filmlerden biridir. Bu aksiyonun ve kahramanlık hikayesinin içindeki aşk hikayesi de güzel işlenmiş
Öldüren Kadın filmine yorum yazdı:
De palmanın izlediğim ilk filmi sanırım sneke eyes ti. O film çok farklı gelmişti ve yönetmene olan saygımlığım oluşmuştu. Bu filmde de de palma harikalar çıkartmış. komple yönetmen filmi.
Balistik filmine yorum yazdı:
IMDB puanı çok düşük olsa da yıllar önce izlemiş olsam da hatırladığım kadarıyla bende iyi iz bırakan bir film.
Baskın filmine yorum yazdı:
2 defa izlediğim güzel bir film. adı üstünde baskın. yalnız baskını suçlular karakola yapıyorlar ilginç önü bu. ve ordaki mücadele süper.
Ölülerin Günlüğü filmine yorum yazdı:
vasat bir zombi filmiydi. vasat olması sıkıcı oldugu anlamına gelmiyor izlenebilir.
Görevimiz Tehlike 3 filmine yorum yazdı:
Serinin 4. filmini de izleyen biri olarak serinin en sevdiğim filmi bu fillmdi. Seri gittikçe güzelleşiyor 4. filmde çok iyiydi ama karar vermek güç
Kocaman Bir Hiç filmine yorum yazdı:
Film mükemmel. bazı sahneler çok komik ve konu bütünlüğü süper sağlanmış. Son dakikaları iyi bağlamışlar.
Zombilerin Şafağı filmine yorum yazdı:
Zombiler olmasaydı heralde sinema sektörü çökerdi gibime geliyor :) Şaka bir yana Zombilerin şafağı Simon Pegg in hem oynadığı hem senaryosunu yazdığı Komedi türünde güzel bir zombi filmi. Zombiler genelde Hep korku öğesi olarak kullanılmıştır filmlerde fakat bu filmde tam tersi bir durum var. Komedi türünde zombi filmi olur mu ? diyordum o zamanlar izlediğimde. Sonuçta izlediğim ilk komedi zombi filmiydi. Filmin çekimleri çok güzel. Sıkı aynasızlar filminin yönetmeni bazı sahnelerde farklı çekimler kullanarak hareketlilik katıyor filme. Öyle çok fazla aksiyon kaçma yok fakat bazen yaşam mücadelesi bazen eğlence ile kendisini izletiyor bu film. Film o dönem eleştirmenlerden olumlu eleştiriler almış. Filmin en güzel Noktası Zombileri topluma kazandırma olayı olmuş. Filmin sonunda. Çok güldüm yahu. Onları eğlence sektöründe kullanıyorlar. Zombileri nasıl topluma faydalı hale getirebiliriz ? diye düşünüyorsanız bu filmi izleyin. 10/ 7.5
İlk Yenilmez: Kaptan Amerika filmine yorum yazdı:
Film gayet iyiydi. Marvel uyarlamalar oldum olası hoşuma gitmiştir adamlar iyi para harcayıp kaliteli filmler yapıyorlar. Bu filmde çok iyiydi sonunda yıllar atlaması sanırım yenilmezlere bağlamak amaçlı bir hamleydi. Başarılıydı. Cris evans gibi cüsseli bir herifi nasıl küçük çelimsiz göstermişler orda süper bir efectt kalitesi var gerçekten.