14 yıl önce
Cop Out filmine yorum yazdı:
Bruce nin son zamanalrda oynadıgı bayat ffilmlerden biri. Komedi yapmaya çalışmışla ama bence saçmalıktan öte birşey değildi.
Cop Out filmine yorum yazdı:
Bruce nin son zamanalrda oynadıgı bayat ffilmlerden biri. Komedi yapmaya çalışmışla ama bence saçmalıktan öte birşey değildi.
Hızlı ve Emekli filmine yorum yazdı:
John Malcovich mükemmeldi. Filmin diğer oyuncuları da çok başarılı. Uçuk kaçık sahneleri mevcut ama senaryo güzel. Hemde komik. Bence izlenilmeli.
Suretler filmine yorum yazdı:
Bence bilimkurgu olarak iyiydi Konusunun da anlamlı olduğunu düşünüyorum. İnsanın yaşlandıkça işlevsiz hale gelmesi onları makineleri kullanmaya zorluyor bunun neticesinde daha çok tembelleşen bir insan toplulugu. Tabi olaysadece bundan ibaret değil... İzleyin
Zor Ölüm 4.0 filmine yorum yazdı:
Bana göre Zor ölüm serisinin en iyi filmi budur. (Henüz 5. filmi izlemedim.) Teknolojiden çok iyi faydalanmışlar. Aksiyon sahneleri vay be dedirtecek cinsten. Hatta filmi bir arkadaşımla izliyordum o da bruce nin her uçuk sahnesine Bruce willis be abi diye bagırıp duryordu D:
Kusursuz Yabancı filmine yorum yazdı:
Bana göre vasat bir filmdi. İlk başlarda merak duygum tavan yapmış olsa da ilerledikçe sıkıcı bir hal alan bir filmdi. Senaryo fena değil ama izlenebilirlik anlamında bazı problemleri var.
16 Blok filmine yorum yazdı:
Hakettiği değeri göremeyen güzel filmlerden biri. Bruce willis mükemmel zaten. Yaşlılığına dikkat çekiliyor bu filmde de ama bir türlü hakkından gelinemiyor.
Güneşin Gözyaşları filmine yorum yazdı:
İyi bir filmdi. Bir çeşit kurtarma operasyonu. Gerçekçi sahneler mevcut.
Ölümsüz filmine yorum yazdı:
Film sıradışı bir şekilde ilerliyor. Mreak duygusunu canlı tutuyor ama çok havada kalan bir final yapıyor. Bundan dolayı yıllardır devam filminin gelmesi gerektiğini düşünürüm.
Altıncı His filmine yorum yazdı:
Final mükemmel. Bu film için çok şey söylemeye gerek yok açıkcası. unutulmazlardan
Kuşatma filmine yorum yazdı:
Çok iyi oyuncu kadrosuna sahip. Tlevizyonda 3 defa denk geldim 1 kez izledim ski bir yapım olmasına rağmen sıkılmadım