14 yıl önce
Banka İşi filmine yorum yazdı:
Jason a alıştık artık bu tip rollerde oynuyor sürekli bizde aynı heyecanı tekrar tekrar yaşıyoruz.
Banka İşi filmine yorum yazdı:
Jason a alıştık artık bu tip rollerde oynuyor sürekli bizde aynı heyecanı tekrar tekrar yaşıyoruz.
Taşıyıcı 3 filmine yorum yazdı:
taşıyıcı 3 ilk 2 film kadar olmasa da aksiyonu temposu düşmeyen süper bir filmdi. Luc besson aksiyon sinemasına önemli filmler kattı
Taşıyıcı 2 filmine yorum yazdı:
en az ilk film kadar kaliteli bir filmdi. aksiyon hiç bitmiyor vay canına dedirtten süper sahneler mevcut
Taşıyıcı filmine yorum yazdı:
luc besson un senaryosunu yadığı taşıyıcı jason stathamın kariyerinin zirvesine çıkmasını sağlar. Mükemmel bir aksiyon
Kara Mamba filmine yorum yazdı:
Bu bir reklam filmi hatta bir dönem haberlerde defalarca gösterdiler. Yanılmıyorsam yönetmeni derobert rodrigez
Gün Batımından Şafağa 3 filmine yorum yazdı:
Serinin en kötü filmi. İlk film mükemmeldi zaten tarantino hem başrolde hemde yönetmenlik koltugfundaydı. sonra tarantino elini ayagını çekti seri kötüleşmeye başladı yine 2. film de izlenilebilirdi fakat 3. film rezil bi r film abicim izlemeyin. bence ilk filmi izleyin tadında bırakın izlemeyenler için diyorum.
Gitarım ve Silahım filmine yorum yazdı:
rodrigezin usta ellerindne çıkmış düşük bütçeli mükemmel bir yapım
Seçkin Tetikçiler filmine yorum yazdı:
3 önemli oyuncuyu bir araya getirmiş bir film en çok cliwe owen ı sevdim filmde. daha çok bir jason hayranı olmama rağmen. film fena değil ama abartılmamalı
Son Umut filmine yorum yazdı:
Gerçek bir bilim kurgu geleceğe ışık tutmalıdır. teknolojiden faydalanmak bilim kurgu değildir. işte bu film gerçek bir bilim kurgudur. müthiş senaryo müthiş film
İçerideki Adam filmine yorum yazdı:
Favori filmlerimden biri. zaten tüm zamanların en iyi bayan oyuncusu oldugunu düşündüüm jodie fosterve en sevdiğim aktörlerden olan denzel ve cliwe owen , müthiş senaryo müthiş kurgu daha ne olsun.