14 yıl önce
ATM filmine yorum yazdı:
Yorumlara baktımda herkes filmi yerden yere vurmuş. ATM de film çekme fikri kimin aklına gelmiştir bilmiyorum ama sonuçta film bir ATM ve çevresinde geçiyor.Yani senaryodan olanaüstü bişe beklenemez.Zaten filmin kendisi kısır. Ama film kötü mü ? Bence değil. Sanırım filmi izlerken sıkılmayan tek kişi benim... Filmde açıklanmayan noktalar var ayrıva senaryosu yenilik sunmuyor bu açıdan vasat kalmış. Mesela Katil kim ? Veya Neden öldürüyor ? Bunun gizemiyle filmi sonuna kadar izledim tabi sonuna kadar izlememin tek sebebi bu değil. Filmde arttıkça artan bir gerilim var. O kişiler ordan kurtulacak mı ? Filmin son kısmı beni hiç tatmin etmedi. Yani ATM deki yaralı kişiler yaşıyor mu öldüler mi göstermiyor film. Ayrıca polislerin aldıgı çocugun akıbeti ne oldu ? Çok havada kalmış bir son. Tüm bunları bir yana bırakırsak yine de filmden çıkartmamız gereken dersler var.Gece vakti ATM ye gidilir mi arkadaş valla bende birkaç kez gece 24.00 da hatta sonrasında ATM ye gittiğimi bilirim bu filmde ... DevamıYorumlara baktımda herkes filmi yerden yere vurmuş. ATM de film çekme fikri kimin aklına gelmiştir bilmiyorum ama sonuçta film bir ATM ve çevresinde geçiyor.Yani senaryodan olanaüstü bişe beklenemez.Zaten filmin kendisi kısır. Ama film kötü mü ? Bence değil. Sanırım filmi izlerken sıkılmayan tek kişi benim... Filmde açıklanmayan noktalar var ayrıva senaryosu yenilik sunmuyor bu açıdan vasat kalmış. Mesela Katil kim ? Veya Neden öldürüyor ? Bunun gizemiyle filmi sonuna kadar izledim tabi sonuna kadar izlememin tek sebebi bu değil. Filmde arttıkça artan bir gerilim var. O kişiler ordan kurtulacak mı ? Filmin son kısmı beni hiç tatmin etmedi. Yani ATM deki yaralı kişiler yaşıyor mu öldüler mi göstermiyor film. Ayrıca polislerin aldıgı çocugun akıbeti ne oldu ? Çok havada kalmış bir son. Tüm bunları bir yana bırakırsak yine de filmden çıkartmamız gereken dersler var.Gece vakti ATM ye gidilir mi arkadaş valla bende birkaç kez gece 24.00 da hatta sonrasında ATM ye gittiğimi bilirim bu filmden sonra bu huyumdan vazgeçtim :)) Birde şu var. facebook ta da sürekli paylaşırlar ATM de başınıza kötü bişe gelirse şifrenizi ters girin polis oraya gelecektir derler. Filmde bunu yalanlıyor.Adamlar ters giriyor ve gelmiyor.Zaten çocugun dediği doğru.Şifresi 4224 olan biri şifresini tersten girse düz haliyle aynı şifre.Ne olacak polis gelecek mi gelmeyecek mi ? Bence de şehir efsanesi tabi yine de denemekte fayda var. 10/ 6.0