14 yıl önce
Fil Adam filmine yorum yazdı:
Yürekleri burkan bir hikaye. İnsanlara dış görünüşlerine göre muamele yapan insan toplulugu sanırım hiç yok olmayacak. John hurt un mimiklerini göremesek te aslında bakışları ile ne kadar çok şey hissettirebildiği bir filmdir. Kesinlikle en iyi oyuncu ödülünü almalıymış. Aday olsa da maalesef ulaşamamıştır. Filmi izledikçe filmdeki hikayenin gerçek hayattan uyarlandığını sürekli olarak düşünme ihtiyacı hissediyordum sanki. Bundan dolayı da film beni daha çok etkiledi. Filmin siyah beyaz gri tonlarıyla çekilmiş olmasından dolayı önargılarınız olmasın. Lakin filmi daha anlamlı kılan filmin bu tonlama da çekilmesi.Ayrıca yönetmen hikayeyi başarılı bir şekilde işlemiştir. Filmdeki baş karakterimizin başına gelenler hakkında da söylemek istediklerim var. Günümüzde bile insanlar dış görünüşlerine göre muamele görüyorlar. Dışlanıyorlar bizim gibi normal bir hayat yaşayamıyorlar. Onlar için hayat zor ama bu onların yüzünden değil onlara bu muameleyi yapan bizler yüzündendir.Filmde Ona hayvan m ... DevamıYürekleri burkan bir hikaye. İnsanlara dış görünüşlerine göre muamele yapan insan toplulugu sanırım hiç yok olmayacak. John hurt un mimiklerini göremesek te aslında bakışları ile ne kadar çok şey hissettirebildiği bir filmdir. Kesinlikle en iyi oyuncu ödülünü almalıymış. Aday olsa da maalesef ulaşamamıştır. Filmi izledikçe filmdeki hikayenin gerçek hayattan uyarlandığını sürekli olarak düşünme ihtiyacı hissediyordum sanki. Bundan dolayı da film beni daha çok etkiledi. Filmin siyah beyaz gri tonlarıyla çekilmiş olmasından dolayı önargılarınız olmasın. Lakin filmi daha anlamlı kılan filmin bu tonlama da çekilmesi.Ayrıca yönetmen hikayeyi başarılı bir şekilde işlemiştir. Filmdeki baş karakterimizin başına gelenler hakkında da söylemek istediklerim var. Günümüzde bile insanlar dış görünüşlerine göre muamele görüyorlar. Dışlanıyorlar bizim gibi normal bir hayat yaşayamıyorlar. Onlar için hayat zor ama bu onların yüzünden değil onlara bu muameleyi yapan bizler yüzündendir.Filmde Ona hayvan muamelesi yapanların asıl hayvanlar olduğunu gördüm. 10/ 8.0