14 yıl önce
Yaratık filmine yorum yazdı:
BAŞYAPIT Çağın ötesinde bir yapım. Bu filmi izlememiş seyirciye günümüzde yani şu an izletin filmin yeni olduğunu düşünürler. Filmdeki ortamlar Görsellik sanki film yeni yapılmış izlenimi veriyor. Neredeyse 35 yıllık bir film. Günümüz şartlarında Günümüz teknolojik imkanlarıyla bile daha iyisinin yapılacağını sanmıyorum. O dönem ki teknolojiyi düşündüğümüzde adamlar nasıl yapmış yahu diyorum resmen. Bilimkurgu Korku türlerini barındıran o dönem çok ses getirmiş ve devam filmleri yapılmıştır. Tüm zamanların en iyi yönetmenlerinden biri olduğunu düşündüğüm Ridlet Scott un yönettiği Kült bir yapım. Bu filmden sonra çıkan devam filmlerini hep farklı yönetmenler yönetti. Ama bu filmin verdiği tadı hiç biri veremez. Belki ikinci filmi de bu film ile aynı kefeye koyabiliriz. Sinemada Alien ve Predatör filmlerinin genelde piyasası hep vardır. O yıllardan günümüze ulaşmış olması ve Popülerliğini yitirmemiş olması bunun da büyük bir göstergesidir. 10/ 9.0