13 yıl önce
Son Durak 4 filmine yorum yazdı:
Yanılmıyorsam serinin en çok hasılat elde eden filmi bu film. Tabi bunda 3D olmasının da büyük bir payı var. Ben 3D yi genelde filmlerde gereksiz olduğunu düşünürüm fakat Son durak filmleri için gerekliydi. Bunu Testere içinde düşünürüm hep. Çünkü o ölüm sahnelerini birde Bu teknolojiyle izlemek çok değişik bir hava oluşturuyor. Filme gelirsek ilk 3 filmdeki kalite bu filmde yok. Fakat serinin ikinci filminin yönetmeni yinede belli bir çizginin altına düşmüyor. Yine farklı ve başarılı ölüm sahneleri var. Kurgu olarak da geçmişteki filmlerin izinden gidiyor ama o tadı vermiyor. Yinede izlenmesi gereken bir devam filmi olduğunu düşünüyorum. Ben ilk 3 filmdeki ölüm sahnelerini hatırlıyorum hafızamda kazınan noktalar çok fazla fakat bu filmde bende etki bırakan tek sahne havuzdaki sahnedir. Giriş sahnesi de belki etkileyici sayılabilir. Onun dışında unutulacak bir filmdir. 10/ 7.0