13 yıl önce
Eyyvah Eyvah 3 filmine yorum yazdı:
Türk filmlerine sinemada destek verme taraftarıydım çok zaman fakat artık gişecilere para kaptırmaya niyetim yoktu. Tabi bu Eyvah eyvah gibi kalitesini kanıtlamış yapımlar için geçerli değil. İlk 2 filmdeki konu ve espriler başarılı hikaye bu filmde de devam ediyor gibi görünse de bu filmin hikayesi sanki ilk iki filmin gerisinde kalmış gibi görünüyor. Yinede filmin karakter zenginliği başarılı oyunculukları ve içten gülmeye sebebiyet veren samimi sahneleri bu açığı kapatıyor. Bence Ata Demirer Berlin kaplanından sonra başarılı bir performans ortaya koymuş. Filmin devamı gelmeli midir bilmiyorum fakat daha sağlam bir hikaye olursa gelmesi taraftarıyım. Ben müziklerin de filme iyi bir hava kattığını düşünüyorum. Ve son olarak Demet Akbağ bana göre filmin en can alıcı en iyi performansını gösteriyor. 10/ 6.5