13 yıl önce
Ufuk Faciası filmine yorum yazdı:
Ölümcül deney serisinin yönetmenliğiyle tanıdıgımız Paul Andersonun yönetmenliğini yaptığı Uzay konulu bilimkurgu filmi. Ben beğenmiştim. Filmin mekanları ve çekimleri başarılı. Atmosferi etkiliyor. Filmin ilk bölümleri çeşitli bilimsel teoriler ve üzerine açıklamalr ile geçiyor. Ve tabi uzay atmosferi. Sonrasında gizem yerini gerilime bırakıyor ve her gecen dakika gerilim artıyor. Bu yüzden son bölümleri fazlasıyla tempoluydu. Bu tarz filmler arasında en sevdiğim filmlerden biri Pandorum du. Hatta pandorumun temelleri bu filmde saklı bana göre. Pandorum yıllar sonra yapılmış olsa da Yapımcısı Paul Anderson du sonuçta. 10/ 7.0