13 yıl önce
U-571 filmine yorum yazdı:
Günümüzde bile büyük sayılabilecek bir bütçeyle- 62 Milyon dolar- yapılmış olan tarihi bir konuyu ele alan fakat birebir gerçeklik payı olmayan ama kısmen de olsa gerçekleri yansıtan bir çeşit deniz savaş filmi. Üzerinden 14 yıl geçmiş olmasına rağmen şu an bile izlediğinizde sizi etkileyebilecek güzellikte gerçekçi savaş sahnelerine sahip bir filmdir ayrıca. Savaş stratejileri, Deniz altının artk bulundugu zor şartlar ve askerlerin o an ki pskolojisi filmde çok iyi yansıtılmış. Similasyonlar ve savaş sahneleri de çok iyiydi diyebilirim. Ben 2 defa izledim veya 3 defa. Sürekli bir savaş hali beklemeyin. Ama filmin en duragan sahneleri bile dikkat çekici nitelikte adeta film boyunca diken oldugunuzu hissedeceksiniz. Film ülkemizde sinemaseverler tarafından pek bilinen bir film değil. Gişede o dönem başarılı olmuş bir film. Ben tavsiye ederim. Bu tür denizaltı ile ilgili çok fazla film de yok sanırsam o açıdan da nadir örneklerden biridir belki de 10/ 7.5