13 yıl önce
Yedek Polisler filmine yorum yazdı:
Bence film Dwayne Johson ile Samuel Jackson un oldugu bölümlerde çok iyiydi. Fakat sonra bu ikilinin yokluğu filmin seviyesini fazlasıyla düşürdü. Çünkü bayat esprilerle ilerleyen absürt bir filmdi. Fazlasıyla saçmaydı. Çok kopuktu ama bazı sahneleri ise gülmekten yerlere yatırıyor. O sahnelerin de etkisiyle filmi izleyebiliyorsunuz.Fakat filmin çekimlerini beğendim. Yönetmen iyi iş çıkartmış.Ayrıca oyuncu kadrosunun da etkisi büyük. Ayrıca filme büyük paralar harcamışlar ve iyi bir gişe getirisi olmuş. Yani milyon dolarları bu filme harcayıp çöpe atmışlarken millette fazlasıyla bunu toplamış. Kısacası zaman zaman hızlı zaman zaman komik dengesiz bir grafik çizen vasat üstü bir film diyebilirim. Yönetmen Will ferelle çalışmayı seven biri bu arada. Ayrıca Kampanya isimli filmini de büyük beğeniyle izlemiştim bu filmi izleyip vakit kaybetmek yerine yönetmenin diğer filmlerine yönelmek daha karlı olur diye düşünüyorum. En azından kaybedeceğiniz vaktinizi geri alırsınız. 10/ 5.5