14 yıl önce
Ölüm Şarkısı filmine yorum yazdı:
Dün gece televizyonda izlediğim sıra dışı bir filmdi. İntihar ettikleri düşünülen kişilerin ölüm sebebinin intihar olmaması aslında Sisteme karşı olan kişiler olması ve bu yüzden yok edilmeleri güzel bir konu olmuş. Çoğunluğu korumak adına sisteme karşı gelenler intihar etmiş süsü verilerek öldürülüyor. Filmde İntihar olayından kurtulan bir kız ve karısını aynı olay yüzünden kaybetmiş bir yazarın hikayesi var. Bazı bölümleri çok saçmaydı ve genel olarak baktığımızda film sade bir şekilde ilerliyor. Bir ispanya yapımı ve izlediğim diğer ispanya yapımı filmlerin gerisinde kalmış. Ayrıca filmi Ölüm şarkısı adıyla izledim. Filmde insanlar ölmeden önce çalan bir şarkı var. Bu şarkının da aslında bir hikayesi varmış. Bu filme de konu olmuş. Tabi filmdeki olay biraz abartı olsa da ben sürükleyici olan bu orta halli filmi izlemeseniz de bir şey kaybetmeyeceğinizi düşünüyorum. 10/ 6.0