14 yıl önce
Sıcak Kalpler filmine yorum yazdı:
Düşünen zombiler, Hisseden zombiler, Rüya göre zombiler, Konuşan zombiler. Zombi literatürünün içine eden Tabuları yıkan, Zombi kültürüne yenilik getiren, Absürt bir zombi filmi. Hem güzel hem saçma. Filmin hikayesi enteresan, Makyajlar ise güzel. Ve mutlu son. Aslında İnsanların yaşamları ve hayatları üzerine de güzel mesajları ve eleştirileri var. Film genel olarak bakıldığında kahkahalar attırmıyor fakat izlerken keyif alıyorsunuz tebessüm ediyorsunuz zaman zaman duygusal anlar yaşıyorsunuz. Zombilerin yaşamayı hissetmeye başladıkları ilk el ele tutuşma sahnesi mükemmel ötesiydi.Filmin dışşal anlatım olan sahneleri de hoşuma gitti. Geçmişte Vahşet partisi ve Şansa bak gibi filmlere imza atmış olan genç yönetmen Bu filmi izle kariyerinde emin adımlarla ilerliyor. Bundan sonra ondan çok daha iyi filmler bekliyorum. Artık bu film ile Çıtayı yükseltti. Teressa Palmere de bir parantez açmak gerekir. Muhteşem bir hatun :) ''Hayatım neyden ibaret ki ... DevamıDüşünen zombiler, Hisseden zombiler, Rüya göre zombiler, Konuşan zombiler. Zombi literatürünün içine eden Tabuları yıkan, Zombi kültürüne yenilik getiren, Absürt bir zombi filmi. Hem güzel hem saçma. Filmin hikayesi enteresan, Makyajlar ise güzel. Ve mutlu son. Aslında İnsanların yaşamları ve hayatları üzerine de güzel mesajları ve eleştirileri var. Film genel olarak bakıldığında kahkahalar attırmıyor fakat izlerken keyif alıyorsunuz tebessüm ediyorsunuz zaman zaman duygusal anlar yaşıyorsunuz. Zombilerin yaşamayı hissetmeye başladıkları ilk el ele tutuşma sahnesi mükemmel ötesiydi.Filmin dışşal anlatım olan sahneleri de hoşuma gitti. Geçmişte Vahşet partisi ve Şansa bak gibi filmlere imza atmış olan genç yönetmen Bu filmi izle kariyerinde emin adımlarla ilerliyor. Bundan sonra ondan çok daha iyi filmler bekliyorum. Artık bu film ile Çıtayı yükseltti. Teressa Palmere de bir parantez açmak gerekir. Muhteşem bir hatun :) ''Hayatım neyden ibaret ki? Çok solgunum. Dışarıya daha çok çıkmalıyım. Daha sağlıklı beslenmeliyim. Berbat haldeyim. Daha dik durmalıyım. Daha dik durabilseydim insanlar bana daha çok saygı gösterirdi. Benim sorunum ne? İnsanlarla iletişim kurmak istiyorum. Neden insanlarla iletişim kuramıyorum? Doğru ya. Ölüyüm de ondan. Kendime bu kadar yüklenmemeliyim. Yani, hepimiz ölüyüz sonuçta.'' 10/ 7.5