14 yıl önce
Deney filmine yorum yazdı:
insan deneyi adıyla izlediği psikolojik yönü ağır basan bir filmdi. Film güzeldi fakat çok beni etkilemedi. Yinede insanların zor durumlarda nasıl vahşileşeceğini görmek adına izlenebilir.
Deney filmine yorum yazdı:
insan deneyi adıyla izlediği psikolojik yönü ağır basan bir filmdi. Film güzeldi fakat çok beni etkilemedi. Yinede insanların zor durumlarda nasıl vahşileşeceğini görmek adına izlenebilir.
Çıldırış filmine yorum yazdı:
Film çok güzeldi. Önemli mesajları vardı. İzlerken düşündürüyor. Psikolojik gerilim türlerinde izlediğim en iyi filmlerden biridir. Abartmıyorum.
Kaynak filmine yorum yazdı:
Değişik bir filmdi ama bu iyi olduğu anlamına gelmiyor.Aldığı puanları hak etmediğini düşünenlerdenim.Ben izlerken çok sıkılmıştım.
Frozen filmine yorum yazdı:
Abartısız gerçekçi bir film olmuş. Sadece 3 kişiyle belirli bir yerde çekilmesine rağmen yaşam mücadelesini izlemek heyecan vericiydi izlemelisiniz.
Teklif filmine yorum yazdı:
Keyifle izlediğim bir filmdi. Bence Sandra Bullock ve Ryan Reynolds çok uyumlu olmuşlar. Bazı bölümlerinde sesli güldüğümü itiraf ediyorum :)
Ajan Salt filmine yorum yazdı:
Angelina Jolie'ye bu tip roller yakışıyor. Bir kadının neler yapabileceğinin kanıtı kendisi. Bu bir film deyip küçümsemeyin yinede.Ben hikayenin gerçek olduğunu okumuştum bir yerde.
X-Men Başlangıç : Wolverine filmine yorum yazdı:
Çıktığı zaman arkadaşımın zorlamasıyla sinemada izlemiştik. Çok beğenmiştim hatta bundan sonra eski filmleri de izledim çok ilginç bu film sonra çıkmasına rağmen daha öncesini anlatıyordu.
Büyük Direniş filmine yorum yazdı:
Yahudilerin nazilerden kaçması ve saklanmasını konu alan bir film.Ben çok etkilendim.Hikayenin gerçek olması da filmin en büyük artısı. Adı gibi gerçek bir diraniş. Nazilere karşı bir direniş. Ölüme karşı bir direniş.
Kötü Öğretmen filmine yorum yazdı:
Kötü öğretmen kötü film. Eğlenceli olacağını hayal etmiştim fakat bir kaç bölüm dışında genel anlamda film iyi değildi.
Yeşil Yaban Arısı filmine yorum yazdı:
Eğlence ve macera bir arada. Christoph Waltz'ı bu filmde görmek ayrı bir güzellik katmış :) Ben çok beğendim. Teknolojinin imkanlarından faydalanmışlar.