14 yıl önce
Dehşet Gecesi filmine yorum yazdı:
Fark ettiyseniz filmde oyunculuğunun son zamanlarını yaşayan 2 önemli oyuncu oynuyor. Udo Kier ve David Carradine. Ama bu oyuncular zaten artık son zamanlarda hep kötü filmlerde oynadılar. Ben anlam veremiyorum böyle filmleri yaparken düşünmüyorlar mı. Yada yönetmen kendi filmini izlemek zahmetine girmiyor mu ?