14 yıl önce
Miss Bala filmine yorum yazdı:
Bir meksika yapımı olduğu her halinden belli olan güzel bir filmdi. Ülkemizde vizyona girmişti ama ben sinemada izlemedim. Ama sinemada izlenecek kadar güzel değildi zaten. Bazı bölümler sıkıyor sadece.