14 yıl önce
Elveda filmine yorum yazdı:
Yine güzel konulu fakat sıkıcı olan filmlerden biri. Tam olarak film gibi de değildi aslında. Ya beğenirsiniz yada beğenmezsiniz. Ortası olacağını sanmıyorum. Bu filmi sevebilmek için sanırım film izleme gününüzde olmanız gerekir.