14 yıl önce
Ölüm Bölgesi filmine yorum yazdı:
çok sağlam bir konusu olup vasatın üstüne çıkamamış bir filmdir. videodrome ya da the fly filmlerinin çok gerisindedir hele ki sonu çok kötü...mantık hatalarını hoş görüp nostaljik bir keyif yapacaksanzı bu filmi izlemelisiniz.(cronenberg’in naylonumsu origanik ve inoriganik bağlantılı nesne takıntısı bu filminde yok onun yerine çok yaratıcı bir konu mevcut (stephen king’in kaleminden çıktığını söylemem yeterlidir herhalde)