7 yıl önce
Soğuk İntikam filmine yorum yazdı:
Dram desen değil, kara komedi desen değil, polisiye desen değil, aksiyon desen oda değil. Yönetmenin zihinsel karmaşası yansımış ekrana
Soğuk İntikam filmine yorum yazdı:
Dram desen değil, kara komedi desen değil, polisiye desen değil, aksiyon desen oda değil. Yönetmenin zihinsel karmaşası yansımış ekrana
Captain Marvel filmine yorum yazdı:
Filmdeki sahnesi gelse de izlesem dediğim karakterin kedi olması ilginç. Tür : Flerken Tehlike seviyesi : Oldukça yüksek
Polar filmine yorum yazdı:
Mads Mikkelsenin böyle filmlerde israf edilmesi üzücü holywood bu adamın kıymetini bir türlü anlamadı. Jagten, The green Butchers, Pusher, Ademin elmaları nere Polar nere. İzleyecekler için şunu söyleyebilirim John Wickin absürd versiyonu.
What Will People Say filmine yorum yazdı:
Tam bir entegrasyon filmi. Güçlü olanın kültürünün akılcı, modern ve güzel olduğu zayıf olanın kültürünün aptalca, demode ve sıkıcı gösterilmeye çalışıldığı sıkmayan ama niyetinin pek masum olduğunu düşünmediğim film. Kültürel faşizm kokuyor.
Olanlar Oldu filmine yorum yazdı:
Absürd komedi diye ben buna derim. Tek eksiği komik değil.
Mısır Tanrıları filmine yorum yazdı:
2 saat 7 dakika birde. Sinemadan soğuttu. Çocuk olsaydım büyük ihtimalle severdim.
Fargo dizisine yorum yazdı:
Daha izlememişler için belirteyim. Şuan için filimadamı puanı 8.5 sakın ola aldanmayın. Bence üst sınıf dizilerden. Genelde bu puanlamaları ciddiye alan biri olarak tavsiyem spesifik olarak Fargo için yapılan puanlamayı ciddiye almayın. Türevleriyle karşılaşabileceğiniz sıkıcı bir dizi asla değil. Daha ilk bölümden hikayenin ilginizi çekeceğine eminim. Hayatınızda profiline şahit olabileceğiniz en akıllı ve en sosyal psikopatı izleyeceksiniz. Dahası Martin Freeman'ın muhteşem performansını ve Bob Odenkirk'ü.
Baştan sona Lorne Malvo'dan inciler;
https://www.youtube.com/watch?v=VSeaqQUTko4
Maymunlar Cehennemi: Şafak Vakti filmine yorum yazdı:
Bu film vesilesiyle bir kez daha gördükki bazı maymunlar konuşabiliyor, hatta yazı bile yazabiliyor.. Apes dont kill apes. Enteresan! Daha enteresan olansa Gary Oldman gibi sıradışı bir aktörün yan bile denemeyecek o rolde oynaması.. En enteresanıysa dini hiçbir figür içermeyen şu filmi izleyip ateizm goygoyculuğu yapmak.. Önceki serilerde bu tarz bir eğilim mevcut. Fakat artık yoğunlukla Katolik+Protestan Amerikaya hitap eden, mesaj kaygısından ziyade gişe kaygısı taşıyan, tüketilsin diye üretilen endüstriyel Maymunlar Cehennemini izliyoruz. Şu endüstriyel ürüne garip manalar yüklemeye çalışmanın anlamı yok.. İzleyin gitsin yeni olduğundan rağbet gören, 5 sene sonra hiçbir anlamı kalmayacak, herhangi derinliği olmayan bir film. Her maymun gören darwine bağlamasın gına geldi.
Seçilmiş filmine yorum yazdı:
Enteresandır kimse değinmemiş fakat Equilibrium (2002) ve Divergent (2014) filmlerinin birkaç detay hariç aynısı.. Bu 2 filmi izleyenler için rahatlıkla söyleyebilirimki çokta yeni birşey vaadetmiyor.. Hatta diğer 2liyle kıyaslayacak olursak biraz basit kaçmış diyebiliriz...
Dracula: Başlangıç filmine yorum yazdı:
In a letter to Corvinus dated 2 February, he wrote:
I have killed peasants men and women, old and young, who lived at Oblucitza and Novoselo, where the Danube flows into the sea, up to Rahova, which is located near Chilia, from the lower Danube up to such places as Samovit and Ghighen. We killed 23,884 Turks (most probably Tatars) without counting those whom we burned in homes or the Turks whose heads were cut by our soldiers...Thus, your highness, you must know that I have broken the peace with him (Sultan Mehmet II).
Macar kralının gözüne girebilmek için yazdığı bu mektubunda özetle diyorki kadın erkek yaşlı genç demeden köylüleri katlettik. 23.884 Türkü öldürdük. Evlerinde yakarak yada askerlerimiz kafalarını keserek öldürdüler. Bildiririmki haşmetmahapları, 2. Mehmet ile olan barışı yıktım.
Yetmedi mi? Al sana Alman kaynaklarından Vladın vahşiliğini anlatan bir örnek..
He roasted children, whom he fed to their mothers. And (he) cut off the breasts of women, and forced their hus ... DevamıIn a letter to Corvinus dated 2 February, he wrote:
I have killed peasants men and women, old and young, who lived at Oblucitza and Novoselo, where the Danube flows into the sea, up to Rahova, which is located near Chilia, from the lower Danube up to such places as Samovit and Ghighen. We killed 23,884 Turks (most probably Tatars) without counting those whom we burned in homes or the Turks whose heads were cut by our soldiers...Thus, your highness, you must know that I have broken the peace with him (Sultan Mehmet II).
Macar kralının gözüne girebilmek için yazdığı bu mektubunda özetle diyorki kadın erkek yaşlı genç demeden köylüleri katlettik. 23.884 Türkü öldürdük. Evlerinde yakarak yada askerlerimiz kafalarını keserek öldürdüler. Bildiririmki haşmetmahapları, 2. Mehmet ile olan barışı yıktım.
Yetmedi mi? Al sana Alman kaynaklarından Vladın vahşiliğini anlatan bir örnek..
He roasted children, whom he fed to their mothers. And (he) cut off the breasts of women, and forced their husbands to eat them. After that, he had them all impaled.
Daha anneleriyle beslenen çocukları kızartırdı. Kadınların gögüslerini keserdi ve kocalarını yemeye zorlardı. Sonrasında hepsini kazığa oturturdu.
Adamın batıdaki lakabı bile "impaler". Aynı kaynaklar bir kerede 20.000 e yakın silahsız Türkü kazığa oturttuğunu ve onların çığlıklarıyla keyiflendiğini anlatıyor..Yine batılı kaynaklarda 300.000 insanı bu şekilde katlettiği söyleniyor.. Oldu sen slav milliyetçiliği yap nerdeyse vlad tepeş diye slogan at.. Sonrada gel benim rahatsız olacağıma gönderme yap. Evet içimi okudun rahatsız oldum insan olsan sende olurdun..