7 yıl önce
6 Underground filmine yorum yazdı:
Anca y kuşağının beğenebileceği bir saçmalık. Hayatımda yarıda bıraktığım 3 4 filmden biridir. Neleri neleri izledimde buna sabredemedim. Birkaç sorum olacak embesil yönetmen ve senarist ikilisine. Bu adamlar rus mu ortadoğulu mu Türk mü? Adamın ismi rus kendi görünümüde rus, giyimler ve tipler ortadoğulu, ülkenin ismi Türk. Bir taşla 5 10 kuş vurmaya mı çalışıyorsun? Hepsini harmanlayıp tek elden mi giydirmek amaç? Filmin final sahnesinde kaddafinin işidciler tarafından linç edilişine gönderme mi var? Bu mu demokrasiden anladığınız? Sen illa bad guys arıyorsan da dünyada sömürmediği yada fitne çıkartmadığı coğrafya kalmayan küresel elitlere sar o kukla diktatörleri yaratan elitlere. Türkleri deveye biniyor zanneden embesil amerikalılar tarafından çekilmiş her yerinde cahillik kokan rezalet bir propaganda filmi. Tek iyi tarafı ryan reynolds. Ona rağmen rezalet.