Yılların getirdiği dostluk.Sinema Aşıkları!

Evet bendede hata veriyor sürekli.
Evet ya sürekli o yazı çıkıyor bende de çok mutsuzum :/
site yine bozulmus galiba

lay lay lom cıkıp duruyor :)
selam arkadaşlar.

cumartesi çalışanları naslsınız :)
günaydın septimuss :) umarım arzucan umarım :))
Günaydınlar
ben de iyiyim çok şükür ^^ işler azaldı sayılır ama gelecek haftadan sonra aynı tempoda devam ^^

Umarım ileriniz bir an önce açılır ve bizim yaşadığımız gibi yoğun günler yaşarsınız.
iyiyim arzucan sen nasılsın? :) işler çok kötü valla baya baya tatsız. idare ediyoruz bakalım. senin işler ne durumda yoğunluk geçti mi?
Nasılsın Nadidoş? :) işler nasıl?
günaydın :) ancak gelebildim arzucan :))
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL