Yılların getirdiği dostluk.Sinema Aşıkları!

:)

karalar bağlamadım, lay lay lomu çok beğendim ve avatarım yapmaya karar verdim. o kadar alıştımki, hangi siteye tıklasam ''404 yapıştırıcı bitti'' ile karşılacağım sanıyorum.
ahahahah duy da inanma :D sen niye karalar bağladın bu arada?

bi de şu lay lay lom fena halde sıktı gerçekten heryerden bu çıkıyo yahu. face'i sevmeyen ben ciddi ciddi oraya taşınmayı düşünüyorum haberiniz ola...
bugün aşkınız bu kadar güçlüyse benim sayemde :)

gözünüzü seveyim mahçubiyet deyip durmayın, asıl böyle yapınca ben mahçup oluyorum.
valla bu gün biz pace'ler için kutlanılası bir gün mü, orası tartışılır tabi :p ama unutunca mahçubiyet yaşanıyor ve ister istemez alttan alıyor insan :D
teşekkürler hemşerim, hediye olarak metinimi verirmisin? :)

saçmalama nadidoş :) ben cidden önemsemem böyle şeyleri. siz böyle yaptıkça dahada mahçup olurum. çok teşekkür ederim canım.

lay lay lom görmekten midem bulandı :)
off ayıp olmuş hakikaten, gecikmeli de olsa nice yıllar essamcanım. herşey gönlünce olsun, hep bizimle ol :)
canım hemşerim iyiki doğdun, nice mutlu yaşlara ^_^



paylaşmazsam içimde kalır XD

hiç önemli değil, gönüller bir her zaman.

çok teşekkür ederim dostlar :)
Mutlu yıllarrrr essamcannnnnn :)
Peki biz neyi unuttuk biliyor musunuz :( Essam abiciğimin doğum gününü :) Biraz geç de olsa kutlayalım bence :) Doğum günün kutlu olsun dostum, mükemmel bir yıla :)

Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL