karalar bağlamadım, lay lay lomu çok beğendim ve avatarım yapmaya karar verdim. o kadar alıştımki, hangi siteye tıklasam ''404 yapıştırıcı bitti'' ile karşılacağım sanıyorum.
valla bu gün biz pace'ler için kutlanılası bir gün mü, orası tartışılır tabi :p ama unutunca mahçubiyet yaşanıyor ve ister istemez alttan alıyor insan :D
Peki biz neyi unuttuk biliyor musunuz :( Essam abiciğimin doğum gününü :) Biraz geç de olsa kutlayalım bence :) Doğum günün kutlu olsun dostum, mükemmel bir yıla :)