Yılların getirdiği dostluk.Sinema Aşıkları!
gala 1 aralıkta londrada kalbim orada olacak diyelim :) kasım ayı geldimi ben kapatıyorum kendimi. tamamen hobbite konsantreyim. müzeyyeni bende marak ediyorum ama tüm meraklarım hobbitten sonraya ertelendi :D bende yavaştan kaçıyorum metincanım. dergiyi yollayacağın zaman mesaj at adresi yazayım tekrardan. hadi iyi geceler :)
Huhuuuuuuu loto oynayacağım sırf site kuralım diye :) ben de gideceğim elbet Hobbit'e, sen galaya gidersin artık :) benim bu ay en çok beklediğim iki film o ve Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku :))
yani buradaki şu sürekli hata verme hali bıktırdı hepimizi. face bile cazip gelmeye başladı düşün neyse bakarsın birimiz parayı bulur da kendi sitemizi kuruveririz :D ahh son günlerde beni heycanlandıran tek şey hobbit metincan. 12 aralık'ı bekliyorum deli gibi :D ki zaten cümle alem biliyor bunu :D
parayı bulursam herkesle gideriz Nadidecan :) bu siteyle ilgileniliyor mu ilgilenilmiyor mu anlamadım, facedeki duvar meselesi bize çok uygun aslında ama herkes gelmeyecekse dediğin gibi buralarda sürünürüz biraz daha :D Edacan sıcak bakmıyor gibi, n'olacak bizim bu sinema sitesizliğimiz ya, neyse neyse senin Hobbitciğin geliyor az kaldı sen ona odaklanıp mutlu oluyorsundur zaten Nadidoş :)
ahaha umut dünyası ne yaparsın :D essamcan uykuya kaçtı yarın çalışıyo o...
ya göç kesin değil ben ortaya bir fikircik attım bakalım diğer dostlar ne diyecekler. ki face'e göç etmek daha önce de konuşuldu ama benim tarafımdan bile kabul görmemişti. fakat sitenin son hali baya sıkıntılı. nerdeyse her tıklamada sorun var. bi konuşalım bakalım herkes onaylamazsa zaten olmaz.
Ahahaha eğer o parayla oralara kaçabiliyorsan harikasın :)) essamcan nereye gitti ya, bir göç mevzusu dönmüş yine :)
tamam sen gönder yeterki satılsın para konularını hallederiz. tabi hallederiz derken ben paraları zimmetime geçirip yeni zellandaya kaçarım demek istemiyorum :D
:)) satıştan maliyet parasını alsak yeterli yüzde elli o da ama alamazsak da canınız sağolsun :) faceden görürsün zaten dergiyi, doktor bile yazdı :)
aa süper! sizin dergi mi yoksa o? satarız tabiki, kardan pay istiyomusun? :p
Yine mi göç :) Nadidoş sana dergi yollayacağım belki sahafa da koyarsınız, olmadı sen okursun :) nereye göçüyoruz?
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.