Yılların getirdiği dostluk.Sinema Aşıkları!
hemde ne dejavu :D yuvasız kuşlar gibiyiz valla her yerde bi sorun var :(
oooooooooooHHHHHHHHHHHHHHOooooooooooooooooooooo gençler :D
yok, bir kişi bile gelmezse olmaz o iş. beraber olamayacaksak hiç gerek yok. twitter'a nazaran konuşmak daha kolay diye düşündüm ilk aşamada. hem sahte hesaplar açılabiliyo sanırım. yani buradaki nick'lerimizi kullanırız yine. bi de film listeleme orada da var artık. tabi bunlar sıfırdan başlamak demek. suare durumunu düşünmemiştim bu arada... neyse herkes fikrini söylesinde böyle tartışalım bu konuyu. bakarsınız başka güzel bir fikir çıkar ortaya.
Ben facebook kullanmıyorum, açıkçası şu an için kullanmak da istemiyorum. Böyle anarşist gibi görünmek istemem ama eğer facebook'a geçilirse ben gelemem. Ama illa oraya taşınalım derseniz de bir şey diyemem. Bir de şunu söyleyeyim herhangi bir sosyal paylaşım sitesi üzerinden sinema konuşmak zor olur bana göre. Twitter'ı kullanırken daha çok geyik yapıyorduk zaten, arayüzü değiştikten sonra konuşmaları takip etmek de çok zorlaşmıştı. Facebook'a geçsek bile herkes yine bir sinema sitesi kullanacak filmleri listelemek, puanlamak vs. için. Ben gerçi bunu daha çok imdb üzerinden yapıyorum ama buranın avantajı çoğu zaman takip edemesem de sizlerin izlediği filmlere ve verdiğiniz puanlara bakabiliyorum bu bazı filmler için referans olabiliyor benim için. Bunu facebook'ta yapmak imkansız. Ayrıca suare başlığı açmak gibi şeyler de orada zorlar bizi diye düşünüyorum. Benim fikirlerim bunlar. Saygılar, sevgilier :)
teşşekür ederim eda :)
benden farketmez. güvercin yoluyla bile haberleşirim sizinle :)
az öncede dediğim gibi ben ciddi ciddi face i düşünmeye başladım. orada gizili grup kurabiliriz. böylece sadece bize özel olur ancak istersek başkalarını davet edebilriz. konuşmaları takip etmek de twitter'a göre çok kolay. en azından bi gönderinin altına çok rahat cevap yazabiliriz duvarda istediğimiz gibi paylaşım yapabiliriz. bu konuyu düşünsek mi diğer dostlarda fikirlerini söyleseler çok iyi olur...
Essam doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle beraber nice güzel senelere.
sitenin şu hali çok umrumda değil açıkçası. olmadı twitten yakalarım bana lazım olanları.
aa evet adını tıklayınca film bitti diyo, seni bitirmişler :D valla benim olayla bi ilgim yok :D
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.