17 yıl önce
4 Ay, 3 Hafta, 2 Gün filmine yorum yazdı:
filmdeki kimi noktaları anlamak için Rumen olmak şart değil kanımca.. kadın olmak yeterli..
4 Ay, 3 Hafta, 2 Gün filmine yorum yazdı:
filmdeki kimi noktaları anlamak için Rumen olmak şart değil kanımca.. kadın olmak yeterli..
Tabu dizisine yorum yazdı:
yayın akışı şuradan takip edilebilir.. çok etkileyici bir program.. kesinlikle ufku açıyor, fakat zaman zaman güçlü bir mide istiyor..
You Nazty Spy! filmine yorum yazdı:
The Great Dictator'dan hemen önce, Nazi Almanya'sı ve Hitler'i açıkça alaya alan ilk Hollywood filmi olma özelliğini taşıyormuş bu kısa film..
Kapitalizm: Bir Aşk Hikayesi filmine yorum yazdı:
Birileri "İran olur muyuz? Yoksa Malezya mı olacaz nedir?" diye soracağına, "Bari iyice Amerika olmasak" diye kaygılansa daha yerinde sanki.. Bu senaryo bir yerleri çağrıştırdı bana..
Tristan ve Isolde filmine yorum yazdı:
Zaten hikayenin orijinali o kadar saçmadır ki, yani "imkansız aşk" diyor ya açıklamada, ben de "olmaz olsun öyle aşk" diyorum. Eh, filmi de ancak bu kadar olabilirdi zaten hikayede iş olmayınca...
Ayastefanos'taki Rus Abidesinin Yıkılışı filmine yorum yazdı:
Vay anasını 9,9 mu? İlk diye mi acaba, yoksa abidenin kökeniyle bir alakası var mı? Hayır ilk diyeyse, gara giren trene biraz ayıp edilmiş demek.
Cirque du Soleil: Journey of Man filmine yorum yazdı:
Bu ne güzel bir fikrin ürünüdür... Görsel-işitsel-zihinsel bir... Şenlik! (şölen ağır geldi =))
Alma filmine yorum yazdı:
Bunu beğenen bunu da beğenebilir belki..
(Yeni nesli şizofren yapma çabaları =))
Tekrar filmine yorum yazdı:
yaklaşık 5. dakikaya kadar hakikaten sabır!! Ama sonra ortalık şenleniyor =)
U2 3D filmine yorum yazdı:
Sinemada oturup izlemek bunu, çok acı vericiydi =) En arkadan niye almadık ki biletleri diye çok üzülmüştüm.