14 yıl önce
Bebek Firarda filmine yorum yazdı:
bu filmi bir kere izledikten sonra ikinci seferi denk geldiginde yine izleme garantisi sunan bir film.ben en az 20 kere izlemişimdir ve her seferinde bebegin parkta adamıın ceketinin altında oldugu sahneye geldiğimde gülmek konusunda son noktaya gelip yerlerde surunecek kıvama getiriyor beni.bu filmi çoook seviyorum :D