13 yıl önce
Sadece Tanrı Affeder filmine yorum yazdı:
filmin adı ' Allah affeder ben affetmem ' olsa en azından bi sempatiklik kazanırdı.. ben ettim siz etmeyin.
Sadece Tanrı Affeder filmine yorum yazdı:
filmin adı ' Allah affeder ben affetmem ' olsa en azından bi sempatiklik kazanırdı.. ben ettim siz etmeyin.
Pas ve Kemik filmine yorum yazdı:
ben bu filmden çok daha etkiliyeci bişeyler bekliyordum,beklentimin çok altında kaldı. bu isimden böyle bir film çıkması biraz hayal kırıklığı yarattı bende.oyuncular süper zaten o konuda bı sıkıntı yok.filmin hikayesi çok güzel ama film o kadar sakin ki, iki doz sakinleştrici vermişler gibi izledim filmi...
Özgürlük Yolu filmine yorum yazdı:
oyunculuklar tek kelimeyle harika ,collin farrel filmin yarısına kadar ed harris i çekimser bırakırken diger yarısında ed harris filmi çekimser bırakıyor. böyle süper oyuncularla film izlemenın keyfi bir başka oluyo. collin ferral ın aksanı bir harika,sen aksandan ne anlarsın kaç kere bir rusu ingilizce konuşurken gördün diyebilirsiniz, eger bir kaç kere rusça duymuşsanız filmi izleyince neden bahsettiğimi anlayacaksınız. filmin hikayedide güzeldi, özgürlüğe kaçış hikayesi, belki klişe senaryo diyebilirsiniz ancak filmde ki konu akışı , karakterlerin yerine göre ön plana çıkış zamanları, mekanlar güzel bir doygonluk hissi, boğazda bir dügümlenme ve filmin sonunda bol memnuniyet bırakıyor..
Açlık Oyunları 2: Ateşi Yakalamak filmine yorum yazdı:
ilk filme göre daha iyiydi tabi.ancak filmi izlerken, eger kitabı okumuşsanız hılandırılmış vtr hissine kapılarak filmi izliyorsunuz,gerçi bu konuda ilk film daha berbattı ama neyse.. eger kitabı okumamışsanız sadece devam filmi olarak izliyorsanız ilk filmden kat be katdaha begenıp yıldızlı filmleriniz arasına alabilirsiniz. görsellik ve müzik de daha iyiydi bu filmde.belki ben kitabıokudugum için oyle geldi ama sankı film hiç duygu geçiremiyormuş gibi, bu sürekli şaşkın boş bakan bir kız yüzünden veya müziklerin etkileyici olmaması yüzünden olabilir.birileriniz yönetmen yüzündendir bile diyebilir,bende katılabilirim.. oyunculuklar konusunda yoruma gerek yok, gerçi j. lawrence nın American Hustel daki oyunculugunu begenmişler -ben izlemedim bilemiyorum- ama bu kadının daha güzel oyun çıkardıgı filmler yok degil.
Aşkın Halleri filmine yorum yazdı:
film güzeldi de filmin adını yanlış koymuşlar :) fransiz filmleri hep tuhaf zaten ..
On İki filmine yorum yazdı:
filmi izleyeli epey zaman olmuştu,bugün denk geldi tekrar gördüm, ilk tepkim 'aa bu fiiilm' oldu :). film epey güzeldi,işlediği konu ,karakterlerin pozisyonları,mekan,diyaloglar,bakış açıları, konunun işlenişi . . cidden çok güzeldi.film tekrar tekrar izlemeye fazlasıyla deger. bu kadar az kişinin bu filmden haberdar olması da gerçekten tuhaf, popüler kültür bu olsa gerek tabi :D
47 Ronin filmine yorum yazdı:
öncelikle afişten başlayalım,afişte sağ taraftınızda kalan karakter toplasan 5 dakika görünmüyo,ve tek bir repliği var ' burda ne işin var yabancı? '.
fragmanla filmin ilgisi yok,kanmayın arkadaşlar. fragmanı izleyip son samurayın fantastik hali gibi duruyo diye yorum yapan arkadaşlar olmuş,ilgisi alakası bağlantısı benzerligi andırması vvb hiçbişeyi yok.yanından geçemez.
k.reeves ve h.sanada on numara 5 yıldız oyuncular zaten.filmin tek güzelliği bu oyuncuları izlemek.
film başlıyor,10 dakka 20 dakka .... bişey yok .. ilk yarı bitti. sıkıntıdan patlamak üzereydim ki ara verdiler,neyse ki bi nesef aldım.tmm 2. yarı artık güzel sahneler var derken 2. yarı da toplasan,fragmanı izleyen herkesin beklediği sahnelerden,30 dakika ya var yok,onlar da dagınık dagınık, birebir güzel dövüş figürlerinin oldugu herhangi bir sahne yok. galiba zaten sadece fragmanda gorduğunuz sahneler var o kadar. cok sıkıcıydı.beklediğim tek bir şeyi dahi bulamadım.
bundan sonra hala izleyecekseniz 3 boyutlu iz ... Devamıöncelikle afişten başlayalım,afişte sağ taraftınızda kalan karakter toplasan 5 dakika görünmüyo,ve tek bir repliği var ' burda ne işin var yabancı? '.
fragmanla filmin ilgisi yok,kanmayın arkadaşlar. fragmanı izleyip son samurayın fantastik hali gibi duruyo diye yorum yapan arkadaşlar olmuş,ilgisi alakası bağlantısı benzerligi andırması vvb hiçbişeyi yok.yanından geçemez.
k.reeves ve h.sanada on numara 5 yıldız oyuncular zaten.filmin tek güzelliği bu oyuncuları izlemek.
film başlıyor,10 dakka 20 dakka .... bişey yok .. ilk yarı bitti. sıkıntıdan patlamak üzereydim ki ara verdiler,neyse ki bi nesef aldım.tmm 2. yarı artık güzel sahneler var derken 2. yarı da toplasan,fragmanı izleyen herkesin beklediği sahnelerden,30 dakika ya var yok,onlar da dagınık dagınık, birebir güzel dövüş figürlerinin oldugu herhangi bir sahne yok. galiba zaten sadece fragmanda gorduğunuz sahneler var o kadar. cok sıkıcıydı.beklediğim tek bir şeyi dahi bulamadım.
bundan sonra hala izleyecekseniz 3 boyutlu izlemeyin.bu da dipnot.
Beni Asla Bırakma filmine yorum yazdı:
bir romandan uyarlama olduğunu untmayalım,bence güzel bi uyarlama olmuş.
film bildiğimiz klon da olsa robotta olsa onlar da birşeyler hissedebilir teması üzerinde duruyo ancak en çok bildiğimiz benzer film olarak i robot veya blade runner gibi filmler den farkı temanın bu olduğunu filmin sonunda anlıyor olmanız,aslında bütün amaç filmde bunu göstermekmiş.filmin sonlarına dogru bu durumla ilgili vurucu sahneler var.
insan olanla insan olmayan arasında ne kadar fark olabileceğine dair filmin sonunda çok güzel replikler var.
film gayet sürekliyici (kitapta öyle),ilk sahnelerden hemen noluyo ya burda,bi dakka neydi bu şimdi diye düşünüp filmi ciddi takipe almaya başlıyosunuz ve hikayeyi dinliyosunuz.etkileyici bi bilim kurgu olmuş,bolca dramlı. kesinlikle vakit kaybı değil. sadece benim bahsettiğim açıdan değil,filmin izlediğiniz göze değişen anlamları var.
Temmuz'da filmine yorum yazdı:
biz türkler bu kadar tesadüfü sevmeyiz... sıkar bizi :) beni de haliyle sıktı. aşk tesadüfleri severi izlemedin mi en diyeceksiniz,izledim , ondada sıkılmıştım. ancak burda ki bu abartı tesadüflerin bir nedeni var ki o da güneş imgesi ve buna bayıldım.birde filmin sonu olan onca şeyin yanında çok sönük kalıyo bence,dağlar bayırlar dereler taşlar aşılarak gelip kavuştugun sevgili sahnesi daha vurucu olmalıydı diye düşünüyorum. 10/6.5