13 yıl önce
Aşka Ruhunu Kat filmine yorum yazdı:
Greenberg filmine yorum yazdı:
ben stiller var komedidir bu film diye izleyecekseniz,izlemeyin çünkü film komedi degil. aheste aheste giden bir film,filmi izlerken de filmden bi beklenti içine giremiyosunuz zaten, öylece izliyosunuz. biyerden sonra nolcak şimdi deyip sonunu bekliyosunuz filmin. filmi izlerken çok degil ama birazıcık sıkıldım ben. ben stiller da iyiyidi ya,komedi dışında izlemek tuhaf oluyo tabi ama yakıştırdım rolü. 5/10
Kapışma filmine yorum yazdı:
çok güzel bir kurguya sahip. sürekli hareket,eğlence ve espri içeren bir film. bir sonraki sahneyi tahmin edemediğin için gözünü ayırmadan izliyosun filmi. brad pitt i en çok begendiğim filmlerinden biri,çingene olarak döktürmüş. sadece b.pitt degil tabi benicio del toro gibi bi adam ve jason statham da var. ayrıca film imdb nın en iyi 250si içinde 208. sırada.
Çelik Adam filmine yorum yazdı:
filmde iki bölüm var,birincisi clark ın dunyaya alışana kadar çektıgı eziyet,ikincisi birden dunya savunucu olup savaş sahnelerin ardının kesilmedigi.ikinci kısma denecek laf yok, zaten fantastik bir hikaye var karşımızda ve bundenli görselligi artık hakediyoruz. ancak birinci kısma gelirsek,birinci kısım beni resmen filmden soguttu bi ara artık izlememeye bile karar vermiştim,nedeni ise film hataları. aklımda kalan en çok kızdıgım film hatalarını soyleyeyım.
kutupta buldukları gemiye gittiklerinde akşam kız dışarı fotograf çekmeye cıkıyo,dışarısı var -40 derece kız kısa montlu eli yuzu açık kutupta fotograf çekecek,o şekilde bide buzullardan tutunarak gemiye ulaşıyo. gemide kıza o uçan sey bişey sokuyo, clark kızı kurtarıyo mont delinmemiş montun altında kız yaralanmış görünüyo. he bide en fenalarından biri son sahne,kesin hatırlarsınız ,clark zod u yakaladı zod gözlerinden ateş saçıyo,aileyi biçebilsen diye kafasını saga oynatmaya calışıyo c ... Devamıfilmde iki bölüm var,birincisi clark ın dunyaya alışana kadar çektıgı eziyet,ikincisi birden dunya savunucu olup savaş sahnelerin ardının kesilmedigi.ikinci kısma denecek laf yok, zaten fantastik bir hikaye var karşımızda ve bundenli görselligi artık hakediyoruz. ancak birinci kısma gelirsek,birinci kısım beni resmen filmden soguttu bi ara artık izlememeye bile karar vermiştim,nedeni ise film hataları. aklımda kalan en çok kızdıgım film hatalarını soyleyeyım.
kutupta buldukları gemiye gittiklerinde akşam kız dışarı fotograf çekmeye cıkıyo,dışarısı var -40 derece kız kısa montlu eli yuzu açık kutupta fotograf çekecek,o şekilde bide buzullardan tutunarak gemiye ulaşıyo. gemide kıza o uçan sey bişey sokuyo, clark kızı kurtarıyo mont delinmemiş montun altında kız yaralanmış görünüyo. he bide en fenalarından biri son sahne,kesin hatırlarsınız ,clark zod u yakaladı zod gözlerinden ateş saçıyo,aileyi biçebilsen diye kafasını saga oynatmaya calışıyo clark da adamın boynunu (dogal olarak) saga dogru kırıyo. bu demek oluyo ki aile biçildi,zaten filmin orasıda eksikti bence, aileyi görmek gibi bi beklenti içine giriyo izleyici çünkü.. vb vb vb..
madem böyle buyuk reklamlı ses getiren film işine giriyorsunuz fantastık film olmasına ragmen gerçek hayatla ilgili şeylerde mantık hatası olmaması gerekiyo,bunun çok puan düşürücü etkisinin olması lazım bence.
Cesur Yürek filmine yorum yazdı:
william wollece ın sahneye çıkıp ilk savaştıkları sahneler gerçekten efsane.filmi her gördügümde mutlaka izliyorum ve hiç sıkılmıyorum, yok böyle bir film ya
Stray Bullet filmine yorum yazdı:
lübnan da ki karışık olayların sivil insanlar üzerindeki bir çok etkiden birisinin bir gnç kızın hikayesinden anlatılışını izliyoruz .filmi be başarılı buldum,sıkılmdan izledim.
Senden Nefret Etmemin 10 Sebebi filmine yorum yazdı:
17 yaşın üstündekiler izlemesin derim..
Ejderha Dövmeli Kız filmine yorum yazdı:
digeri filmi izlediyseniz bunu izlerken bayram edeceksiniz. ama yinede iyi degil , izledigim en kotu uyarlamalardan. tmm d. crg var ama işi oda tam anlamıyla götüremiyor bence,iş sadece oyuncuda bitmez sonuçta.
Gitme filmine yorum yazdı:
yahu film çoook güzel..ryan gosling in oyunculuguna bayıldım. kesinlikle izleyin derim
filmin ortalarında 'filmin sonu belli işte' diyosun amaaa o oyle belli degil işte.sondaki suprız çok güzel saklanmış.filmi dikkatli izlediginizde sonundan epey keyif alacaksınız. daha fazla yorum yaparsam spoilere girebilirm hatta genel konuyu söylersemde spoiler olur:) keyifle izleyin. imdb puanı bu filme az ayrıca,söylemekte yarar var.
Alvin ve Sincaplar 3: Eğlence Adası filmine yorum yazdı:
ya bence imdb haksızlık ediyo bu seriye,o kadar degil. sıkıcı degildi,ben izlerken eglendim.animasyon sevmeyenler için iyi olmayabilir ama 3. lık da degil hani.
filmin müzikleri on numara,oyunculuklar on numara ,ugur yüceli görmek güzeldi,keyifli seyirler .