14 yıl önce
Koralin Ve Gizli Dünya filmine yorum yazdı:
animasyonları çok severim,normal bir filmden daha bi dikkatle daha bi özenle izlerim. müzikler güzeldi görüntüler güzeldi senaryoyu da gerçekten çok beğendim ama filmin başına oturupta kalkmadan izleyemedim,hiç bir animasyonda bu kadar sıkılmamıştım galiba.olayını bu kadar beğendiğim bir film böyle dediğim için üzgünüm açıkcası.ama diğer yorumlara göre arkadaşlar keyifle izlemişler size de keyifle seyirler dilerim.