14 yıl önce
Maç Sayısı filmine yorum yazdı:
Kolera Günlerinde Aşk filmine yorum yazdı:
filmi ikinci kez izledim,bu sefer daha anlamlı geldi film.
Tabiki de kitabıyla karşılaştırılamaz,karşılaştırırsak film batar.
Javier bardem in oyunculuğuyla film bişeye benzemiş,iyi de olmuşmüziklerin çogunu shakira yaptığı için müzikler de güzel .
Cassandra'nın Rüyası filmine yorum yazdı:
filmin,özetiyle hiç bir ilgisi yok onu baştan söyleyelim.
KONU
londra da yaşayan iki kardeş hayatlarından pek memnun değillerdir ve sürekli paraya ihtiyaç duymaktadırlar,bunu için birisi çaşitli şans oyunları oynarken diğeri kendince iş girişimlerinde bulunmaktadır.hayatlarında kı kadınlara sahip olabilmek içinde paraya ihtiyaçları vardır.bir gün zengin amcaları çıkagelir,kardeşler işleri için amcalarından para isterler ancak amcanın da kardeşlerinden hayatlarını değiştirecek bir isteği vardır.onlar ailedirler ve aileden olanlar birbirini kollamak zorundadır,kan korunmalıdır.bakalım kardeşler bu istek karşışında nasıl davranacaktır ve nelerle karşılacaktır.
genelinde basit bir konu woody allen çarpıcılığıyla böyle anlatılabilirdi,karakter analizinde bir numara olan w.allen yine harika bir iş çıkarmış.oyuncular da iyi tabiki de.film biraz uzun geldi bana ama sıkılmadım sanki.W.allen sevenler yine karakterleri takip ederek iyi vakit geçirebilirler.
Babamın Penguenleri filmine yorum yazdı:
ben filmi iki kere izledim ikisinde de çok eğlendim,bi yandan carrey bi yandan penguenler epey güldürdüler beni :)
Ratatuy filmine yorum yazdı:
fareciği izledikten sonra fareleri sevmeye başladım,bi tatlı geliyolar ki gözüme sormayın :)
Gizli Gerçekler filmine yorum yazdı:
filmi kategorize edemedim bile..
oyuncular iyi desem,değil.iki avukat dışında bi etkileyici oyunculuk göremedim.
duygusal desen değil.çerezlik değil.kült değil...
filmde ki karakterleri kullanamamışlar resmen,eksik kalmış.
ama konu güzel,anlattığı şeyi çok beğendim.bizimde belli zamanda gündemimizde olan bir konuyu film olarak izlemek hoş oldu.
bir mahkeme sırasında avukatın şöylediği;
gazetecileri hapse attırmak başka ulkeler için geçerli,kendi vatandaşlarından korkan ülkeler için.onları seven koruyan ülkeler için değil.
Sen Aydınlatırsın Geceyi filmine yorum yazdı:
hacettepe üniversitesinde iki saatte biletleri tükenen film..
Angel-A filmine yorum yazdı:
çoğu yerde gülerken size dokunan bir tarafının olduğunu bildiğiniz bir film. siyah beyazlığın yakıştığı filmlerden.herkesin içinden birşey aldığı,kiminin tanrıya,kiminin meleğe,kiminin karakterin çaresizliğine.. takılıp kaldığı,görünürde aşkı işleyen alttan felsefik yapıyaları veren Luc Besson filmi.
Celal Tan ve Ailesinin Aşırı Acıklı Hikayesi filmine yorum yazdı:
film hakkında çok bişey söylemeye gerek yok arkadşlar söylemişler zaten.Onur Ü. nün yapıtları hakkında ne söylesen eksik kalır da,o ayrı mesele.Onur Ü. izlemeye çoçukken deli yürekle başlamışım, leyla ile mecnun dizisiyle devam ediyorum.Adamın yaptıkları ben farkında olmadan beni hep kendine çekmiş, bu filmi de Onur Ü. yaptığını bilerek gitmedim,afişine bile bakmadan izledim,filmin adı insanda adı kadar kocaman bir merak uyandıyor çünkü.
Tatlı ve Kirli filmine yorum yazdı:
Woody allen ın yazıp yonettiği,sean penn in cazz gtaristi olarak döktürdüğü,uma thurman ın yan rolde olduğu hatta w.allen ın anlatıcı olarak filmde göründüğü bol müzikli bir film,epey klasik gitar dinleyeceksiniz. W.Allen ın sanatçının aşkla sanatı arasında gidip gelişini kendi has diliyle anlattığı az biraz biyografi belgesel tadında bir film. Biyografi dediysek bildiğiniz biyografilerden değil bu, Woody allen tarzı; 'öyle de olmuştur, bence bu da olmalı ' diyerek karakteri biraz da işin içine efsaneler katarak filmi eğlenceli,sevimli,iyi vakit geçirilecek bir yapıya sokmuş.filmi izlerken güleceğinizi garanti ederim, ben bir kaç kez sandalyeden düşüyordum neredeyse,Sean penn in canlandırdığı acayip çatlak bi cazz gtaristiyle eğlenmemek elde değil. tabi herzamanki gibi filmin sonunda bir w.a. klasiği olan saklı bilgeliği de görmüyor değiliz,film oyle eglenceli giderken sonunda gülümseten bir buruklukla bitmesi harika olmuş.
film genel olarak iyi,ama ben cassandra's dream ı yakınlarda izlediğim için epey sıkıldım,müzikler görsellik tabiki de iyi.