Gerçek yerine duyguların, kelimeler yerine duyuların ön planda olduğu bir film Youth. Duyguları dokunarak hisseden, sürekli dans eden ve söyleyecek pek bir şeyi olmadığını söyleyen genç masör kadın bu anlayışın bir metaforu. Muzikle güçlü bağları olan Fred karakteri kızıyla olan diyalogunda kelimelerin karşısında duran ve duyuları yücelten bir tutum içerisinde; "Hakliydin tek anladığım müzik. Peki neden biliyor musun? Çünkü onu anlamak için kelimelere gerek yoktur. Tecrübe yeterlidir." Filmin olumsuz etki bırakan yani neredeyse bütün kadın karakterlerde erkek bakışının bu denli hakim olmasi. Ana kadın karakterlerden biri olan Melanie durmadan kendini hayatindaki erkeklerin gözünden görmeye ve kendini onların gözünden onaylamaya çalışıyor. Kadın karakterlerin edilgen konumlarda durduğu ya da o tip bir konuma sokulmaya çalışıldığı sahnelerle dolu film. Mick ve hollywood aktrisi Breda arasında geçen diyalog zamanın ruhuma oldukça ters ve filmin görkemli görünümünü parçalayan nitelikte ma... Devamı
Gerçek yerine duyguların, kelimeler yerine duyuların ön planda olduğu bir film Youth. Duyguları dokunarak hisseden, sürekli dans eden ve söyleyecek pek bir şeyi olmadığını söyleyen genç masör kadın bu anlayışın bir metaforu. Muzikle güçlü bağları olan Fred karakteri kızıyla olan diyalogunda kelimelerin karşısında duran ve duyuları yücelten bir tutum içerisinde; "Hakliydin tek anladığım müzik. Peki neden biliyor musun? Çünkü onu anlamak için kelimelere gerek yoktur. Tecrübe yeterlidir." Filmin olumsuz etki bırakan yani neredeyse bütün kadın karakterlerde erkek bakışının bu denli hakim olmasi. Ana kadın karakterlerden biri olan Melanie durmadan kendini hayatindaki erkeklerin gözünden görmeye ve kendini onların gözünden onaylamaya çalışıyor. Kadın karakterlerin edilgen konumlarda durduğu ya da o tip bir konuma sokulmaya çalışıldığı sahnelerle dolu film. Mick ve hollywood aktrisi Breda arasında geçen diyalog zamanın ruhuma oldukça ters ve filmin görkemli görünümünü parçalayan nitelikte maalesef.
Filmin olumsuz etki bırakan yani neredeyse bütün kadın karakterlerde erkek bakışının bu denli hakim olmasi. Ana kadın karakterlerden biri olan Melanie durmadan kendini hayatindaki erkeklerin gözünden görmeye ve kendini onların gözünden onaylamaya çalışıyor. Kadın karakterlerin edilgen konumlarda durduğu ya da o tip bir konuma sokulmaya çalışıldığı sahnelerle dolu film. Mick ve hollywood aktrisi Breda arasında geçen diyalog zamanın ruhuma oldukça ters ve filmin görkemli görünümünü parçalayan nitelikte ma ... Devamı
Filmin olumsuz etki bırakan yani neredeyse bütün kadın karakterlerde erkek bakışının bu denli hakim olmasi. Ana kadın karakterlerden biri olan Melanie durmadan kendini hayatindaki erkeklerin gözünden görmeye ve kendini onların gözünden onaylamaya çalışıyor. Kadın karakterlerin edilgen konumlarda durduğu ya da o tip bir konuma sokulmaya çalışıldığı sahnelerle dolu film. Mick ve hollywood aktrisi Breda arasında geçen diyalog zamanın ruhuma oldukça ters ve filmin görkemli görünümünü parçalayan nitelikte maalesef.