Suare - Oscar Tahmin Yarışması

O sorun değil yaa, Oscar Loto yapıyoruz ne de olsa :)
ben filmleri hiç izleyemedim, o yüzden adaylarım yok maalesef. :(
Ben de Wolf of Wall Street'le Leo'nun şansına bakacağım. Bir de Her'ü izleyeyim, şu senaryo ödülünü ona verirler mi diye bakayım da öyle kullanacağım oyumu :)
ve ben daha adaylarımı belirlemedim:(
ben oyle bır dalmısım kı !! oscar haftasına gelmişiz haberim yokkkk :)

arkadaşlar bu pazar Oscar odullerı veriliyor
kucuk gosterıyorsundur da ondan yeşil'cim..

bana da oyle derler yasımı soyledıgımde herkes sasırır :)
ben 87 liyim. hülya eminim ki yaşını hiç göstermiyorsundur. bugün bankada işlem yaparken teyzenin biri liseye gidiyorum sandı. çok gencim ben ya(:
jared i tek gecerim

oscar bu sene onun :)
Ben de Her'ü çok merak ediyorum ya. Sinemaya da gelmedi :-( Dallas Buyers' taki oyuncular inanılmaz bu arada. Jared leto kapacak Oscarı kesin. Matthew a vermeyebilirler belki de şimdilik en iyisi o.
Hülya diyeyim aynı yılların çocuğuyuz, tabi bir mahsuru yoksa ^^ ve bence gençsin bana göre insan 60'ına kadar gençtir:) sanırım bu hafta Oscar adaylarını es geçeceğim Korece kursu zorluyor bu aralar ders çalışmak lazım. İnşallah haftaya:)
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL