Ben de Wolf of Wall Street'le Leo'nun şansına bakacağım. Bir de Her'ü izleyeyim, şu senaryo ödülünü ona verirler mi diye bakayım da öyle kullanacağım oyumu :)
Ben de Her'ü çok merak ediyorum ya. Sinemaya da gelmedi :-( Dallas Buyers' taki oyuncular inanılmaz bu arada. Jared leto kapacak Oscarı kesin. Matthew a vermeyebilirler belki de şimdilik en iyisi o.
Hülya diyeyim aynı yılların çocuğuyuz, tabi bir mahsuru yoksa ^^ ve bence gençsin bana göre insan 60'ına kadar gençtir:) sanırım bu hafta Oscar adaylarını es geçeceğim Korece kursu zorluyor bu aralar ders çalışmak lazım. İnşallah haftaya:)