14 yıl önce
Cehennem 3D filmine yorum yazdı:
3 boyutlu ilk Türk yapımı diye ilk çıktığı zamanlarda sürüsüne reklamı yapılmış bir filmdi. Buna rağmen gidipte sinemada izlemedim. Çünkü kendimizi biliyorum. Filmlere az para harcayarak gişe beklentisi olan bir milletiz kaldı ki 3D bir filme ne kadar parar harcamışlardır ki ? Sanmıyorum.Her şey parayla olmuyor tabi. Biz zihinsel ve kültürel açıdan iyi filmler yapacak seviyede değiliz. DVD ci arkadaşıma sordum. Bu film nasıl sürekli denk geliyorum. Arkadaş sürekli film izlemesine rağmen izlememiş bilmiyorum dedi. İsabet olmuş. Bende sırf merakımdan izledim. Arkadaşlar bu film bizim sinema anlayışımızın nerelerde gezindiğinin diğer kanıtlarından biridir. Saçma sapan dizilerin reyting rekorları kırdığı, Recep ivedik gibi filmleri süper komik diye hitap edildiği bir anlayışa sahibiz ki demekki sürüsüne reklam yapılan korku filmimiz de bu oluyormuş. Puan vericem klavyem bozulacak diye vermiyorum. Imdb puanı bir hayli fazla olmuş.