14 yıl önce
Teksas Katliamı filmine yorum yazdı:
Teksas Katliyamı amacından sapıyor sanırım. Önceki filmleri daha iyiydi bu film başka ve öylesine yapılmış gibi. Şu 3d olayına değineyim önce. Bu tür filmlerde sinemada 3D olarak izlediğim ilk film Testere 7 iydi. Çok beğenmiştim ve etkilenmiştim. Bu yüzden 3 boyutlu olması gerekiyor diye düşündüm ölüm sahnelerinden dolayı. Fakat bu filmde sadece ilgi çekmek amaçlı kullanılmış. Çünkü 3d lik sahne hemen hemen yok. Ölüm sahnelerinde bile gerek yokmuş. Filmde olaylar bence çok hızlı gelişiyor ve bundan dolayı zevk vermiyor fakat çok saçma yanları da vardı. Özellikle başroldeki kızın arkadaşlarının ölümünden sonra o psikopatla ilginlenmesi vs. Bunların kanı bozuk ne diyeyim aileden geliyor heralde. Olumlu olarak bakarsam Filmin yönetmeni tecrübesiz olmasına rağmen Yine de iyi iş çıkartmış şu anlamda. Ortalamanın üstündeydi. İzlerken de sıkılmadım.Bir de filmi öyle bir bitirdiler ki devamı gelecekmiş gibi. Devamı da gelebilir gişede başarılı olmuş diyebiliriz. Sonuçta farklı bir şey sunmaya ... DevamıTeksas Katliyamı amacından sapıyor sanırım. Önceki filmleri daha iyiydi bu film başka ve öylesine yapılmış gibi. Şu 3d olayına değineyim önce. Bu tür filmlerde sinemada 3D olarak izlediğim ilk film Testere 7 iydi. Çok beğenmiştim ve etkilenmiştim. Bu yüzden 3 boyutlu olması gerekiyor diye düşündüm ölüm sahnelerinden dolayı. Fakat bu filmde sadece ilgi çekmek amaçlı kullanılmış. Çünkü 3d lik sahne hemen hemen yok. Ölüm sahnelerinde bile gerek yokmuş. Filmde olaylar bence çok hızlı gelişiyor ve bundan dolayı zevk vermiyor fakat çok saçma yanları da vardı. Özellikle başroldeki kızın arkadaşlarının ölümünden sonra o psikopatla ilginlenmesi vs. Bunların kanı bozuk ne diyeyim aileden geliyor heralde. Olumlu olarak bakarsam Filmin yönetmeni tecrübesiz olmasına rağmen Yine de iyi iş çıkartmış şu anlamda. Ortalamanın üstündeydi. İzlerken de sıkılmadım.Bir de filmi öyle bir bitirdiler ki devamı gelecekmiş gibi. Devamı da gelebilir gişede başarılı olmuş diyebiliriz. Sonuçta farklı bir şey sunmayan Psikopatın birinin elinde Motorlu ağaç testeresiyle Ordan oraya koşup bir kaç kişiyi kesip biçtiği bir film. Kötü karakterin de filmin sonunda ailenin intikamını alıyor gibi haklı gösterilmesi de acayip sinir bozucuydu. Sonuçta bunlar ailecek psikopat millete işkence ediyorlardı. 10/ 5.8