14 yıl önce
The Walking Dead dizisine yorum yazdı:
The Walking dead abartmıyorum hayatım boyunca izlediğim en kaliteli en heyecanlı en iyi dizidir. İlk sezonla müthiş bir giriş yapmışlardı. Her bölümü heyecan doluydu. 2. szezon çiflikte geçtiğinden dolayı bazı bölümleri durağandı bu yüzden eleştiri de aldı fakat ben yinede beğenmiştim. İlk sezon kadar olmasa da güzeldi. Ama ikinci sezonun finali gerçekten müthişti. Artık demokrasi yok repliği halen hafılzalarımdadır. 3. sezon ise bana göre sezonların en iyisiydi. Hem heyecanlı korku gerilim dolu hemde aksiyon olarakta tavan yapıyor. Hapishane de kalmalarına rağmen ordaki ortam, atmosfer süperdi. Çizgi romanına ne kadar sadıktır bilmiyorum açıkçası umrumda değil. Çünkü iyi bir diziyi çizgi romana sadık değil diye kötülemek yanlış olur. Bana göre şu an tüm diziler arasında büyük ihtimal en maliyetli olanı bu dizidir. Çünkü filmdeki ortam, atmosfer, kostüm ve makyajlar gerçekten hafife alınmayacak derecede iyi. Geçtiğimiz hafta 3. sezon da son buldu. Biraz dramatik olmuş. Her bölüm bitişi ... DevamıThe Walking dead abartmıyorum hayatım boyunca izlediğim en kaliteli en heyecanlı en iyi dizidir. İlk sezonla müthiş bir giriş yapmışlardı. Her bölümü heyecan doluydu. 2. szezon çiflikte geçtiğinden dolayı bazı bölümleri durağandı bu yüzden eleştiri de aldı fakat ben yinede beğenmiştim. İlk sezon kadar olmasa da güzeldi. Ama ikinci sezonun finali gerçekten müthişti. Artık demokrasi yok repliği halen hafılzalarımdadır. 3. sezon ise bana göre sezonların en iyisiydi. Hem heyecanlı korku gerilim dolu hemde aksiyon olarakta tavan yapıyor. Hapishane de kalmalarına rağmen ordaki ortam, atmosfer süperdi. Çizgi romanına ne kadar sadıktır bilmiyorum açıkçası umrumda değil. Çünkü iyi bir diziyi çizgi romana sadık değil diye kötülemek yanlış olur. Bana göre şu an tüm diziler arasında büyük ihtimal en maliyetli olanı bu dizidir. Çünkü filmdeki ortam, atmosfer, kostüm ve makyajlar gerçekten hafife alınmayacak derecede iyi. Geçtiğimiz hafta 3. sezon da son buldu. Biraz dramatik olmuş. Her bölüm bitişinde bir heyecan olurdu ama o bölümün sonunda bir dram olmuş. Birde bu dizinin en güzel özelliği her bölüm sonunda bir sonraki bölüm için sabırsızlandırması. Yaşam mücadelesi tarzındaki filmler hoşuma gider genelde. Ben bu dizinin bir çok zombi filminden de iyi olduğunu düşünüyorum. Bir çok bölümden oluşmasına rağmen karakterlerini iyi kullanıp konu bütünlüğünü bozmadan başarılı bir kurguyla ilerliyor her bölüm. Çok şükür ki tüm dünya da ilgi gören bir dizi. İlgi görmese devamı gelmezdi çünkü. Her hafta The Walking Dead ın bir sonraki bölümünü beklemekle geçiyor. Resmen bağımlısı oldum yani. Şu an tek izlediğim dizi bu. Bakalım 4. sezon nasıl olacak. Ki ben çok heyecanlı olacağını düşünüyorum 3. sezonda çıtayı yükselttiler çünkü.