Karakterlerine ayrı ayrı hayran kaldığım film.. hepsi birbirinden farklı, ilgi çekici ve gerçekçi.. turkish, russian boris, tommy, brick top, cousin avi, franky four fingers hatta errol ve tabiki migi..
çok güzel bir kurguya sahip. sürekli hareket,eğlence ve espri içeren bir film. bir sonraki sahneyi tahmin edemediğin için gözünü ayırmadan izliyosun filmi. brad pitt i en çok begendiğim filmlerinden biri,çingene olarak döktürmüş. sadece b.pitt degil tabi benicio del toro gibi bi adam ve jason statham da var. ayrıca film imdb nın en iyi 250si içinde 208. sırada.
Çok kaliteli bir film. Bu kadar geç izlediğim için kendimi çok kötü hissediyorum. İzlemediyseniz bir an önce izleyin. Brad Pitt in döktürdüğü Jason Statham ın renk kattığı 8/10 luk güzel bir yapım.
Bu filmde aklıma ilk gelen şey Angel olacak hep. Nasıl uyumlu bir sahne ve nasıl muhteşem müziktir. Ayrıca Massive Attack candır ;) Bunun haricinde Benicio Del Toro ve Brad Pitt'in aksanına bayılacaksınız. Çok hareketli, çok eğlenceli ve faklı bir film.
Lock, Stock and Two Smoking Barrels filmine çok benzer bir film. Ne de olsa aynı yönetmen. Eğlenceli, hareketli ve şaşırtıcı olan bu film 2000?li yıllara damgasını vurmuş zaten. Dürüst olmak gerekirse ben bu tür filmlerin sıkı takipçisi değilim, ama bir sinema sever olarak aksiyon-gizem türlerinde en iyilerininMartin Scorsese, Tarantino,Oliver Stone, Guy Ritchie gibi yönetmenler olduğuna hem fikiriz sanıyorum. İşte sırf bu yüzden türlerine bayılmasak da bu filmleri her sinema severin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. İzlenmeli çünkü her baba yiğidin harcı değil bu tür filmler çekmek. Bütün kırmalı dökmeli sahnelerin maliyetini, orda çalışan insanlara verilen ücretleri, yönetmenlerin felsefelerini ve sabırlarını düşündükçe bu yönetmenleri takdir etmemek elde değil. Bu yönetmenler zor yolu seçmiş yönetmenler. Evet günümüzde insanların paraları, vakitleri o kadar değerli ki ve teknoloji ile herşey o kadar hızlı ki aksiyon filmlerine bayılıyorlar. Bir an önce ger... Devamı
Snatch (2000),Guy Ritchie
Lock, Stock and Two Smoking Barrels filmine çok benzer bir film. Ne de olsa aynı yönetmen. Eğlenceli, hareketli ve şaşırtıcı olan bu film 2000?li yıllara damgasını vurmuş zaten. Dürüst olmak gerekirse ben bu tür filmlerin sıkı takipçisi değilim, ama bir sinema sever olarak aksiyon-gizem türlerinde en iyilerininMartin Scorsese, Tarantino,Oliver Stone, Guy Ritchie gibi yönetmenler olduğuna hem fikiriz sanıyorum. İşte sırf bu yüzden türlerine bayılmasak da bu filmleri her sinema severin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. İzlenmeli çünkü her baba yiğidin harcı değil bu tür filmler çekmek. Bütün kırmalı dökmeli sahnelerin maliyetini, orda çalışan insanlara verilen ücretleri, yönetmenlerin felsefelerini ve sabırlarını düşündükçe bu yönetmenleri takdir etmemek elde değil. Bu yönetmenler zor yolu seçmiş yönetmenler. Evet günümüzde insanların paraları, vakitleri o kadar değerli ki ve teknoloji ile herşey o kadar hızlı ki aksiyon filmlerine bayılıyorlar. Bir an önce gerçek hayatın bunalımından sıyrılıp başka bir dünyanın sahteliğini, silahların gücünü, güzel arabaların hızlarının hissetmek istiyorlar. Bir nevi tatmin olmak istiyorlar. Şu yıllarda bize klişe gelen bu şeyler 2000?li yıllar için o kadar da klişe değildi. Bu yüzden filmlere ?tam bir klişe? damgasını vurmadan önce filmlerin tarihine baksak iyi olur. Çünkü günümüze yakın filmlerin anası, babası bu filmlerdir.
Bu tür filmlerde senaryo kopukluğu filmden soğutabilir insanı, filmin orta yerinde bırakıverirsiniz filmde olabilecekleri anlamaya çalışmaktan. Bu filmde senaryo öyle güzel harmanlanmış ve öyle güzel bir final yapılmış ki film bittikten sonra dolu dolu iki saat geçirdiğinizi, eğlendiğinizi hissediyorsunuz. Bu tür filmlerde verilmeye çalışılan bi mesaj yoktur, ortada 84 karat bir elmas vardır ve bu leşler dünyasında yaşayabilmek için o elmasa ihtiyaçları vardır ne yapıp edip almak zorundadırlar o elması.
Ayrıca Allah bi insanı bu kadar mı güzel yaratır. Evet bittabi Brad Pitt?den söz ediyorum. Adama yakışmayan hiç bir kostüm ve hiç bir rol yok. O ringteki halleri de neydi öyle, müthiş bi yetenek hakikaten. Çingenelere bulaşılmaması gerektiğini bizlere bir kez daha hatırlatmıştır. Ayrıca aksanı da çok iyiydi, paylaşmasam olmaz;
brad pitt: dags (çingene şivesi yaparak)
altyazı: küpek
Eheehehe iyi seyirler dilerim efenim. Alın birde benden size soundtrack;
Filmi izlerken Pulp Fiction'ı hatırlıyorsunuz ama kurgusu çok daha iyi bence. O filmi de çok sevmiştim ama bunu daha çok sevdim. Daha eğlenceli aynı zamanda. Bazı yerleri kaçırıyorsunuz ama sonradan toparlıyorsunuz. Sonuç olarak izlenmesi gereken bi filmdir.
@hashasin
13 yıl önce
10 / 10
Filmden güzel bir kesit;
http://www.youtube.com/watch?v=5BuvEIJh9F8
@balcizade
13 yıl önce
8.6 / 10
''Jason Statham ve Brat Pitt'' bu ikisini aynı filmde görmek bile farklı bir zevk .
@amip
13 yıl önce
7.9 / 10
@airking
13 yıl önce
8.3 / 10
@dath
13 yıl önce
8.6 / 10
@antik_acilar_ca
13 yıl önce
8.2 / 10
@falanfesmekan
13 yıl önce
@vegidemiyorum
13 yıl önce
Lock, Stock and Two Smoking Barrels filmine çok benzer bir film. Ne de olsa aynı yönetmen. Eğlenceli, hareketli ve şaşırtıcı olan bu film 2000?li yıllara damgasını vurmuş zaten. Dürüst olmak gerekirse ben bu tür filmlerin sıkı takipçisi değilim, ama bir sinema sever olarak aksiyon-gizem türlerinde en iyilerininMartin Scorsese, Tarantino,Oliver Stone, Guy Ritchie gibi yönetmenler olduğuna hem fikiriz sanıyorum. İşte sırf bu yüzden türlerine bayılmasak da bu filmleri her sinema severin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. İzlenmeli çünkü her baba yiğidin harcı değil bu tür filmler çekmek. Bütün kırmalı dökmeli sahnelerin maliyetini, orda çalışan insanlara verilen ücretleri, yönetmenlerin felsefelerini ve sabırlarını düşündükçe bu yönetmenleri takdir etmemek elde değil. Bu yönetmenler zor yolu seçmiş yönetmenler. Evet günümüzde insanların paraları, vakitleri o kadar değerli ki ve teknoloji ile herşey o kadar hızlı ki aksiyon filmlerine bayılıyorlar. Bir an önce ger ... Devamı
Lock, Stock and Two Smoking Barrels filmine çok benzer bir film. Ne de olsa aynı yönetmen. Eğlenceli, hareketli ve şaşırtıcı olan bu film 2000?li yıllara damgasını vurmuş zaten. Dürüst olmak gerekirse ben bu tür filmlerin sıkı takipçisi değilim, ama bir sinema sever olarak aksiyon-gizem türlerinde en iyilerininMartin Scorsese, Tarantino,Oliver Stone, Guy Ritchie gibi yönetmenler olduğuna hem fikiriz sanıyorum. İşte sırf bu yüzden türlerine bayılmasak da bu filmleri her sinema severin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. İzlenmeli çünkü her baba yiğidin harcı değil bu tür filmler çekmek. Bütün kırmalı dökmeli sahnelerin maliyetini, orda çalışan insanlara verilen ücretleri, yönetmenlerin felsefelerini ve sabırlarını düşündükçe bu yönetmenleri takdir etmemek elde değil. Bu yönetmenler zor yolu seçmiş yönetmenler. Evet günümüzde insanların paraları, vakitleri o kadar değerli ki ve teknoloji ile herşey o kadar hızlı ki aksiyon filmlerine bayılıyorlar. Bir an önce gerçek hayatın bunalımından sıyrılıp başka bir dünyanın sahteliğini, silahların gücünü, güzel arabaların hızlarının hissetmek istiyorlar. Bir nevi tatmin olmak istiyorlar. Şu yıllarda bize klişe gelen bu şeyler 2000?li yıllar için o kadar da klişe değildi. Bu yüzden filmlere ?tam bir klişe? damgasını vurmadan önce filmlerin tarihine baksak iyi olur. Çünkü günümüze yakın filmlerin anası, babası bu filmlerdir.
Bu tür filmlerde senaryo kopukluğu filmden soğutabilir insanı, filmin orta yerinde bırakıverirsiniz filmde olabilecekleri anlamaya çalışmaktan. Bu filmde senaryo öyle güzel harmanlanmış ve öyle güzel bir final yapılmış ki film bittikten sonra dolu dolu iki saat geçirdiğinizi, eğlendiğinizi hissediyorsunuz. Bu tür filmlerde verilmeye çalışılan bi mesaj yoktur, ortada 84 karat bir elmas vardır ve bu leşler dünyasında yaşayabilmek için o elmasa ihtiyaçları vardır ne yapıp edip almak zorundadırlar o elması.
Ayrıca Allah bi insanı bu kadar mı güzel yaratır. Evet bittabi Brad Pitt?den söz ediyorum. Adama yakışmayan hiç bir kostüm ve hiç bir rol yok. O ringteki halleri de neydi öyle, müthiş bi yetenek hakikaten. Çingenelere bulaşılmaması gerektiğini bizlere bir kez daha hatırlatmıştır. Ayrıca aksanı da çok iyiydi, paylaşmasam olmaz;
brad pitt: dags (çingene şivesi yaparak)
altyazı: küpek
Eheehehe iyi seyirler dilerim efenim. Alın birde benden size soundtrack;
http://www.youtube.com/watch?v=dGxv0H3SxR4
@headbang1903
13 yıl önce
8.9 / 10
@batanga
13 yıl önce