İzlediğim en eğlenceli filmlerden biriydi.Kurgu ve mizah filmde çok başarılı.Sahnelerdeki geçişler,müzikler ve tüm oyuncu performansları muhteşem.Gerçekten de güzel bir filmdi.
Guy Ritchie'nin en iyi filmi. Belli bir süre izlemeyince kendini özleten, tekrar tekrar izlediğim, bünyede bağımlılık yapan bir film. Her izleyişimde aynı zevki aldığım ender filmlerden.
Filmle ilgili bir anımı aktarayım, zamanında bir oryantasyon eğitimi içerisinde hafta sonu sınıf ile film izleme programı yapıldı ve bazı film önerileri arasından benim seçtiğim ''Snatch'' seçildi.
Haftasonu yaklaşık 20 kişilik bir grup ve eğitmenimiz ile filmi projeksiyondan yansıtarak izlemeye başladık. Neyse efendim film süresince eğitmenimiz bir taraftan bilgisayarı ile chat yapıp göz ucu ile filmi izlemeye çalıştı. Film bittiğinde sınıfta herkes gayet mutlu ve eğlenmiş olarak görünüyordu ancak eğitmenimiz filmi beğenmediğini belirtti ve keşke '' 2001 A space Odyssey'' 'i izleseydik dedi. Şimdi bu yazıyı okuma ihtimali çok düşükte olsa eğitmenimize bir selam çakıyorum ve şöyle diyorum kendisine; Tamam senin dediğinide izleyelim oda güzel film, başyapıt, ama film boyunca bilgisayarı yeni keşfetmiş hödük gibi chat yapmak yerine azıcık saygın olsaydı bu filmede, eminim bunu da beğenirdin.
güldürürken heyecanlandıran diye buna denir heralde.. benim özellikle değinmek istediğim filmin renkleri harika olmuş.. sonrasında blood dimond-kanlı elmas-ın avrupa ayağı gibi geldi bana.. paralel kurgu adına okullarda ders olarak izletilmesi gereken filmlerden.. filmde benim gözüme en çok kurşun diş tony ve tommy çarptı.. zaten tommy -stephen graham- artık yüzüne aşina olduğumuz biri olmaya başladı hatta hak ettiği yerin çok çok gerisinde tutuluyor.. ben şahsen kötü bir yönünü göremedim filmin.. kesinlikle izlenmesi,soranlara tavsiye edilmesi gereken bir film..
@senaaaaa
14 yıl önce
Brad Pitt'in evinin yandığı sahne..
---spoiler---
@massima
14 yıl önce
9 / 10
@cigilipab
14 yıl önce
7 / 10
@vfv
14 yıl önce
@insandemosu
14 yıl önce
8 / 10
@nacpukay
14 yıl önce
8.6 / 10
@smaug
14 yıl önce
@tenekteplaz
14 yıl önce
9 / 10
Filmle ilgili bir anımı aktarayım, zamanında bir oryantasyon eğitimi içerisinde hafta sonu sınıf ile film izleme programı yapıldı ve bazı film önerileri arasından benim seçtiğim ''Snatch'' seçildi.
Haftasonu yaklaşık 20 kişilik bir grup ve eğitmenimiz ile filmi projeksiyondan yansıtarak izlemeye başladık. Neyse efendim film süresince eğitmenimiz bir taraftan bilgisayarı ile chat yapıp göz ucu ile filmi izlemeye çalıştı. Film bittiğinde sınıfta herkes gayet mutlu ve eğlenmiş olarak görünüyordu ancak eğitmenimiz filmi beğenmediğini belirtti ve keşke '' 2001 A space Odyssey'' 'i izleseydik dedi. Şimdi bu yazıyı okuma ihtimali çok düşükte olsa eğitmenimize bir selam çakıyorum ve şöyle diyorum kendisine; Tamam senin dediğinide izleyelim oda güzel film, başyapıt, ama film boyunca bilgisayarı yeni keşfetmiş hödük gibi chat yapmak yerine azıcık saygın olsaydı bu filmede, eminim bunu da beğenirdin.
@wrist_cutter
14 yıl önce
10 / 10
@kabolat
15 yıl önce
8.2 / 10