İlk birkaç bölümde "öff bu ne ya" nidalarıyla izlediğim-niyeyse izlemeye devam ettiğim-, 1. sezonun ortalarında "dur lan güzelleşiyor"a bağlayan, 2. sezonda monitöre kitleyen dizi. Başroldeki hiçbir vasfı olmayan kızın neden lider olduğunu hiç anlayamayacağım sanırım ama 3. sezon 2’den de iyi! merakla 4’ü beklemekteyim.
Ortalama, bilimkurgu severler için çerezlik bir dizi olarak başlayıp izlediğim onca dizi arasından Person of Interest’ten sonra en sevdiğim dizi haline gelen efsane yapım.
Birinci sezonu çerezlik izlenir, ikinci sezonu çok güzeldir, üçüncü sezonu ise gerek senaryonun gerek oyunculukların tavana vurduğu, ergen klişelerinin yok edilip yerine yapay zeka ile ilgili muhteşem felsefik konuşmaların geldiği efsane bir sezon.
Dizi hakkında yorumların geneline bakıldığında izleyenlerin ilk birkaç bölümü izledikten sonra "ergen dizisi" olduğu kanısına vararak izlemeyi bıraktıkları yönünde. Lakin dizi ilerleyen bölümlerde ciddi bir toparlanma yaşamakta ve gerek senaryo gerek karakter olarak olgunlaşmakta.
Oyuncu performansına baktığımızda ise başroldeki Eliza Taylor(Sarışın başrol kız) haricinde herkesin performansı gayet başarılıdır. Dizinin IMDb puanı benzeri bütçelerdeki yapımlara oranla düşük olsa da her bölümün kendi puanına bakıldığında ilk sezonun ortalarından itibaren yüksek puanlara sahiptir. Sonuç olarak izleyemeyi düşünene tavsiye edilir, pişman olmazsınız.
2. sezonda toparlayıp, aynı sezonun 8. bölümüyle sansasyonel bir ara veren yegane dizi.
Açıkçası aşağıdaki yoruma katılmamak elde değildi. O çocuksu ve zayıf denebilecek senaryoyu, 2. sezon müthiş toparladılar. 8. bölümün finali 5 dakika önceden sırıtıyor, ancak 9. bölüm ne getirecek hiçbir fikrim yok doğrusu. Bu da diziye artı puan olarak dönüyor.
İlk 2 bölüm reytingleri fena değil ama son 3 bölümde düşmüş. Ben de heyecanımı kaybettim. Romanı okumadım ama hikayenin potansiyelini değerlendiremiyorlar. Zehirlenme, grounder’ların saldırısı gibi aksiyon öğelerini daha sık beklerken bunlar birbirileriyle didişmekten başka birşey yapmıyor. 2. sezonu göremeyecek gibime geliyor.
@cerenezgi
10 yıl önce
Zaten gidişatın bu şekilde olduğunu izlemeye başlamadan önce bir arkadaştan öğrenmiştim. Siz de benden öğrenin ve vazgeçmeden izlemeye devam edin.
@haoff
10 yıl önce
@sonofneptune
10 yıl önce
9.2 / 10
Birinci sezonu çerezlik izlenir, ikinci sezonu çok güzeldir, üçüncü sezonu ise gerek senaryonun gerek oyunculukların tavana vurduğu, ergen klişelerinin yok edilip yerine yapay zeka ile ilgili muhteşem felsefik konuşmaların geldiği efsane bir sezon.
@mhmtkskn
11 yıl önce
8.5 / 10
Oyuncu performansına baktığımızda ise başroldeki Eliza Taylor(Sarışın başrol kız) haricinde herkesin performansı gayet başarılıdır. Dizinin IMDb puanı benzeri bütçelerdeki yapımlara oranla düşük olsa da her bölümün kendi puanına bakıldığında ilk sezonun ortalarından itibaren yüksek puanlara sahiptir. Sonuç olarak izleyemeyi düşünene tavsiye edilir, pişman olmazsınız.
@rinustalarin
12 yıl önce
7.8 / 10
Açıkçası aşağıdaki yoruma katılmamak elde değildi. O çocuksu ve zayıf denebilecek senaryoyu, 2. sezon müthiş toparladılar. 8. bölümün finali 5 dakika önceden sırıtıyor, ancak 9. bölüm ne getirecek hiçbir fikrim yok doğrusu. Bu da diziye artı puan olarak dönüyor.
@vital87
13 yıl önce