Filmde birçok duyguya yer verilmiş ancak sadece değinilip geçilmemiş çok iyi de anlatılmış..Her nekadar amatör olan yönleriyle eleştirilse de bunları arka planda bırakacak konusu ve güzellikleri olduğunu düşünüyorum. Film aynı zamanda, devlet mahkemelerinin sağlayamadığı adaleti insanların kendi başlarına sağlamaya çalıştığı günümüze de ayna tutmuş resmen.
ödülünü de övgüleri de hakeden, akılda kalan müthiş finaliyle izlenilmesi gereken bir film../
makyajların amatörlüğü ve bazı sahnelerin klişeliği dışında beğendiğim film.filmin içinde birçok konuyu ve duyguyu (arkadaşlık,intikam,adalet,bağlılık,aşk) bulabiliyoruz.genel itibariyle pek sıkıldığımı hissetmedim,sonuna kadar merak içinde bıraktı.farklı bir filmdi ,tavsiye ederim.
bir insanın senelerce hiç konuşmaması bir insana yapılabilecek en kötü şey diye düşünüyorum.
Göze sokulmadan yansıtılan siyasal atmosfer, adalet ve intikam temaları kadar etkileyici anlatılan aşk hikayeleri...
"BigBrother"ın gözü kameraların (bizdeki MOBESE) olmadığı bir dönemde, yaşlı kadının evine giden adamların parkettiği araba ve bağcıksız ayakkabıya atılan fiyonk gibi gelen bilgiler, makyajların yapaylığı ve stadyumdaki karşılaşma sahnesi (görsel olarak harikaydı) pek inandırıcı olmasa da akıcı, ayrıntılara önem veren anlatım ve kurguyla seyir zevki yüksek bir film çıkmış ortaya...
emekli bir polisin geçmişe dair şeyleri kurcalarken, gerek hikayesiyle, gerek görselliği yüksek sahnelerle gerek bizi şaşırtan süprizleriyle seyir zevki yüksek bir film
stadyum cekimleri herkesin malumu. pek kimsenin bahsetmedigi bir de tren istasyonu sahnesi vardir ki her turlu ovguyu hak etmekte.
filmin tek kusuru makyajlar bence. savci kadin ve ana karakterin makyajlari cok goze batmiyor ama eski ve yeni arasinda 25 degil tas catlasin 10 yil var. bankacinin yasli hali ise felaket, lise musameresine cikmis gibi..
Aslında güzel filmdi ama biraz abartılmış gibi geldi bana..
Özellikle son sahnesi "Bana müebbet yer demiştin." şeklinde bitseydi çok daha etkili olabilirdi. Ondan sonra eklenen sahneler resmen filmi gözümde bitirdi diyebilirim.
@crio
14 yıl önce
8.3 / 10
ödülünü de övgüleri de hakeden, akılda kalan müthiş finaliyle izlenilmesi gereken bir film../
@swordexcalibur
14 yıl önce
bir insanın senelerce hiç konuşmaması bir insana yapılabilecek en kötü şey diye düşünüyorum.
@poormf
14 yıl önce
7.9 / 10
"BigBrother"ın gözü kameraların (bizdeki MOBESE) olmadığı bir dönemde, yaşlı kadının evine giden adamların parkettiği araba ve bağcıksız ayakkabıya atılan fiyonk gibi gelen bilgiler, makyajların yapaylığı ve stadyumdaki karşılaşma sahnesi (görsel olarak harikaydı) pek inandırıcı olmasa da akıcı, ayrıntılara önem veren anlatım ve kurguyla seyir zevki yüksek bir film çıkmış ortaya...
80/100
@prisonbreaker
14 yıl önce
9.3 / 10
@un_parere
14 yıl önce
9.2 / 10
Bir yandan Adalet kavramı üzerine insanı düşündürürken diğer yandan tutku üzerine nefis aforizmalar barındıran mükemmel bir film.
"Bir erkek herşeyini değiştirebilir ailesini,evini,yüzünü,kız arkadaşını ama tutkularını asla"
Old Boy ile birlikte 2000’li yılların en iyi 2 intikam filminden biridir.Şahsi kanaatime göre OldBoy!a göre çok daha etkileyici bir finale sahiptir.
-lütfen;söyle ona, hiç olmazsa bir kez konuşsun benimle...
@caligula_1
15 yıl önce
8 / 10
@ommanipadmehum
15 yıl önce
9 / 10
filmin tek kusuru makyajlar bence. savci kadin ve ana karakterin makyajlari cok goze batmiyor ama eski ve yeni arasinda 25 degil tas catlasin 10 yil var. bankacinin yasli hali ise felaket, lise musameresine cikmis gibi..
notu kotu bitirmeyelim: izleyin, izletin.
@kadiryildirim
15 yıl önce
8.5 / 10
@m2g
16 yıl önce
6.4 / 10
Özellikle son sahnesi "Bana müebbet yer demiştin." şeklinde bitseydi çok daha etkili olabilirdi. Ondan sonra eklenen sahneler resmen filmi gözümde bitirdi diyebilirim.
@shlomo
16 yıl önce
9 / 10
adalet kavramını tekrar tekrar sorgulatan film.
---spoiler olabilir---