bu filmde o kadar çok şey vardı ki ve bunlar o kadar güzel sunulmuştu ki gerçekten nefisti bence. mesela
kadının kocası adamı nasılsa gelecek diye tren garında bekliyor, sonra adama nasıl gidiyordun diye sorduklarında otobüsle diye cevap vermesi çok basit görünen bir nokta ama oradaki surat ifadeleri de her şeyi anlatıyordu.
ölmeden önce izlenmesi gereken ilk film bile olacak utanmasa.. tüyleri diken diken eden ama sadece bir kere etmeyen bir film. Racing futbol takımıyla ilgili olan sahneye olayın gidişi ve o sahneler ve stada geçiş görüntüsü ile başlıyor filmin ortalarında, sonlarında vurmaya devam ediyor, bitmiyor bir daha vuruyor. Sonra birisine anlatırken bile tüylerimi diken diken buluyorum. bu film bence inanılmaz ve bu filmi beğenmeyen birisi olabileceği aklıma gelmiyor.
diyalogları,kurgusu ve oyunculukları gerçekten harikaydı,her repliğinde ayrı bir gizem ayrı bir anlam ve ayrı bir tad vardı gerçekten fakat ben finalin çok ters köşe olduğunu düşünmüyorum veya bu benden kaynaklanıyor.incendies,oldboy etkisinde birşey beklemiş olabilirim.
Adalet ve aşkın, etkileyici bir biçim de senkronize edilmesi sonucun da ortaya çıkmış olağan üstü kurgu diyebilirim kendisi için... kesinlikle izlenesi ve izletilesi bir filimdir kendileri.
dehset-ül vahşet replikler, beni benden aldı resmen..
Oyuncularıyla,çekimleriyle,müzikleriyle,kurgusuyla,replikleri ve neredeyse her özelliğiyle mükemmellik sınırlarını zorlayan bir film.Konu itibariyle bir bakıma biraz klişelik olsa da bu durum bize hiç yansıtılmamış.Bayıldım,kesinlikle izlenmeli.
@sahmath
12 yıl önce
8 / 10
@senadir
12 yıl önce
@ufkabakanadam
12 yıl önce
@rectangularr
12 yıl önce
9.1 / 10
kadının kocası adamı nasılsa gelecek diye tren garında bekliyor, sonra adama nasıl gidiyordun diye sorduklarında otobüsle diye cevap vermesi çok basit görünen bir nokta ama oradaki surat ifadeleri de her şeyi anlatıyordu.
ölmeden önce izlenmesi gereken ilk film bile olacak utanmasa.. tüyleri diken diken eden ama sadece bir kere etmeyen bir film. Racing futbol takımıyla ilgili olan sahneye olayın gidişi ve o sahneler ve stada geçiş görüntüsü ile başlıyor filmin ortalarında, sonlarında vurmaya devam ediyor, bitmiyor bir daha vuruyor. Sonra birisine anlatırken bile tüylerimi diken diken buluyorum. bu film bence inanılmaz ve bu filmi beğenmeyen birisi olabileceği aklıma gelmiyor.
@ksantippe
13 yıl önce
@wonder_woman
13 yıl önce
@muratbeldek
13 yıl önce
dehset-ül vahşet replikler, beni benden aldı resmen..
@hazal811
13 yıl önce
10 / 10
@meliherol
13 yıl önce
Onemli olanin intikam degil tutku oldugunu dusunduren etkileyici bir film.
Izlenmeli
@elitisodis
13 yıl önce
7.5 / 10