14 yıl önce
Nefes filmine yorum yazdı:
kim ki duk filmlerini izlemeden önce ufak bi araştırma yaparım her zaman. zira alt metinler, göndermeler, metaforlarla dolu bulmaca gibi filmlerinin tek bi karesini anlamadan geçmek istemem. bu film için de küçük bi ön hazırlık yapmıştım ve pek çok yerdeki yorumlar "sıkıcı" olduğu kanaatindeydi. hevesimi kırmadan izledim. diğer filmlerine oranla görece daha fazla diyaloga sahip bu filmden zerre sıkılmadım. mevsim tasvirlerine bayıldım. plaka ve mahkumun yaka numarasının aynı oluşu bile aslında küçük bi ipucu gibi. harikaydı.