13 yıl önce
Peppermint Candy filmine yorum yazdı:
cidden çok ağır ilerleyen bir filmdi. sürükleyici değil her şeyden önce, o yüzden izleyiciyi bağlamak epey zor filme. "bi şekilde izletiyor" kafasıyla ya da yönetmen filmi olduğu için saygıyla falan devam etmedim, sadece filmleri yarıda bırakamamak gibi pis bi huyum olduğundan on dakika ara vererek falan izleyebildim. yalnız şunu da söylemem gerek, film intihar anından itibaren geriye akan ve " bu niye şimdi çıldırdı ki, kendini neden öldürdü " sorusuna itinayla cevap veren bi film. sabırla izlendiğinde sonunda "işte şimdi oldu" dedirtiyor. sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum.